همدان؛

بازدید 145 هزار نفر از جاذبه‌های همدان

معاون گردشگری استان همدان گفت:از ۱۴۵ هزار نفر بازدید کننده ، تهرانی‌ها و خوزستانی‌‎ها بیشترین بازدید کننده ها را تشکیل می دهند.

بازدید 145 هزار نفر از جاذبه‌های همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی خاکسار گفت: استان همدان به دلیل شرایط جوی و تنوع جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و طبیعی مقصد گردشگران بسیاری است که امسال تعطیلات عید فطر با آغاز سفرهای تابستانی مقارن شده و ظرفیت‌های موجود گردشگران بسیاری را به سمت همدان فرا خوانده است.

 وی افزود: با توجه به استقبال مسافران امسال به مناسبت عید فطر و آغاز سفرهای تابستانی ستاد اسکان در همدان تشکیل شد و از دوروز گذشته با آغاز سفرهای تابستانی ستاد اسکان شهر همدان 85 هزار نفر مسافر را در شهر اسکان داده است.

 وی بیان کرد: این تعداد مسافر در هتل، متل، مسافرخانه ها، مهمانپذیر ها، خوابگاه ها، مدارس، آپارتمان ها، اردوگاه ها و خانه مسافر و کمپ های گردشگری استان همدان اقامت کرده‌اند.

 خاکسار اظهار داشت: با ساخت هتل امیران 200 تخت به میزان ظرفیت هتل‌ها افزوده شده است و در حال حاضر هتل‌های همدان با 2 هزار تخت آماده خدمات‌دهی به مسافران هستند.

   وی عنوان کرد: برای کمک به ماندگاری مسافران در همدان نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی در همدان و چند شهرستان دایر شده است ضمن اینکه در برخی اماکن تاریخی و گردشگری نیز صنایع دستی عرضه می‌شود.

 معاون گردشگری همدان بیان کرد: طبق فراخوانی که برای صدور مجوز به خانه‌های مسافر داده شده است، تعداد اماکن مجوزدار بیشتر نیز افزایش می‌یابد و تاکنون حدود 15 مورد مجوز برای خانه مسافرها صادر شده است.

انتهای پیام/ ش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.