کرمانشاه؛

حجی‌زواره حقش مدال طلا بود

تیم‌ملی تکواندو کشورمان در پایان دومین روز مسابقه های قهرمانی جهان موفق به کسب دو نشان نقره و برنز این رقابت‌ها شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛تیم‌ملی تکواندو کشورمان در گروه مردان و در پایان دومین روز از مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب یک مدال نقره (آرمین هادی‌پور) و برنز (مسعود حجی زواره) این رقابت‌ها گردید.

مسعود حجی زواره کاپیتان تیم ملی تکواندو کشورمان که یکی از امیدهای کسب مدال طلا بود به دلیل ضربه به صورت توسط حریف مصری آسیب دید و از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

 به نقل از فدراسیون تکواندو، مهدی بی باک سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در این خصوص گفت: از هر دو تکواندوکار تیم‌ملی تشکر می‌کنم که در این رقابت‌ها با تمام وجود برای کسب بهترین نتیجه جنگیدند.

سرمربی تیم‌ملی کشورمان افزود: مسعود حجی زواره یکی از امیدهای کسب مدال طلا برای تیم بود که در چهارمین دیدار خود با حریف مصر در حالی که 8 امتیاز جلو بود با خطای عمدی این رقیب آسیب دید و راهی بیمارستان شد. با اینکه مسعود اصرار دارد در مرحله نیمه نهایی مبارزه کند اما طبق نامه‌ کمیته برگزاری که به ما ابلاغ شد، یک ماه نمی‌تواند در هیچ رقابتی شرکت کند و حضورش در فینال جام بیست و سوم ممکن نیست!

بی باک در پایان افزود: آسیب دیدگی جزیی از ورزش است و شاید هم تقدیر در این است که در دیدار نهایی و نیمه نهایی شرکت نکند، اما شک نکنید که مسعود لیاقت کسب دومین مدال طلای جهانی را داشت.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار