مشهد؛

آرامگاه فردوسی آماده پذیرایی از گردشگران تابستانی

آرامگاه فردوسی آماده پذیرایی از گردشگران تابستانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،احسان زهره وندی، مدیر پایگاه میراث فرهنگی طوس گفت: برای پذیرایی از گردشگران و مهمانان داخلی و خارجی آمادگی کامل داریم و امیدوارم با تمهیدات انجام شده مثل سال‌های گذشته بتوانیم لحظات خوشی را برای گردشگران رقم بزنیم.


وی افزود: با توجه به همزمانی تعطیلات عید سعید فطر با آغاز موج سفر‌های تابستانی به مشهد مقدس، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مهمانان طوس و آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی در حال انجام است.


مدیر پایگاه میراث فرهنگی طوس به اهمیت فضای مجازی در معرفی جاذبه‌های گردشگری تاکید کرد و گفت: قصد داریم از فضای مجازی در حد توان استفاده کنیم.


احسان زهره وندی افزود: براساس مصوبات کمیته نجات طوس در خصوص تعطیلی معادن، در آستانه تحولی بزرگ در این منطقه تاریخی هستیم و امیدواریم با تعاملات ایجاد شده در راستای خدمت رسانی به مردم و گردشگران گام‌های بلندی برداریم.


وی گفت: با توجه به آغاز سفر‌های تابستانی و لزوم جذب گردشگر و ارتقای صنعت گردشگری در منطقه طوس، باید از هر فرصتی برای معرفی و ارائه خدمات به گردشگران استفاده کنیم و پایگاه میراث فرهنگی طوس در این زمینه آماده همکاری با سایر دستگاه‌ها و بخش خصوصی است.


انتهای پیام// ز.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.