اعتماد به جوانان رویکرد جدید یحیی در تراکتورسازی

يحيى گل محمدى رویکرد استفاده از جوانان را در تراکتورسازی در پیش گرفته است.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئولان تراكتورسازان به علت محروميت نقل و انتقالاتى اجازه جذب بازيكن جديد نداشتند حتى آنها از به خدمت گرفتن سه بازيكن آزاد هم محروم شدند و فقط  توانستند كه قرارداد بازيكنان فعلى خود را تمديد كنند.

البته تراكتورسازان در تمديد قرارداد تعدادى از بازيكنان فعلى خود موفق بودند اما برخى از بازيكنان از جمله ادينيو، كرار، سعيد آقايى و محمد رضا اخبارى از اين تيم تبريزى جدا شدند و باشگاه نتوانست آنها را براى ماندن راضى كند.

براين اساس باشگاه تراكتورسازى براى تكميل نفرات خود ترجيح داد چند بازيكن جوان را از تيم هاى پايه به تركيب تيم اضافه كند تا يك محروميت نيم فصلى ديگر را بگذراند.

سياست مديريت باشكاه تراكتورسازى براى انتخاب گل محمدى به عنوان سرمربى تيمشان به این دلیل بود که وی مربى ای است كه راهكار استفاده از بازيكنان جوان را به خوبى مى داند و به طور حتم جوانان تراكتور سازى با هدايت گل محمدى مى توانند توانايى هاى خود را در ليگ هفدهم نشان بدهند و حتى به عنوان پديده هاى ليگ شناخته شوند.

رويكرد استفاده از جوانان در زمان محروميت را در حالى گل محمدى قرار است استفاده كند كه قلعه نويى فصل گذشته با پافشارى خود بر استفاده نكردن از جوانان باعث شد كه تراكتورسازى در اواسط فصل دچار افت محسوسى شود و از كورس رقابت قهرمانى با پرسپوليس جا بماند.

آبى پوشان پايتخت هم همانند تراكتورسازى فصل گذشته با محروميت نقل و انتقالاتى مواجه شدند اما منصوريان با ميدان دادن به جوانانى همچون نور افكن و فرشيد اسماعيلى تيم خود را نايب قهرمان ليگ برتر فوتبال كرد.

به هر حال تعدادى بازيكن جوان اين روزها در تمرينات تراكتورسازى حضور دارند و آنها بايد از فضاى ايجاد شده براى اثبات توانايى خود استفاده كنند تا نشان بدهند كه مى توانند جايگزين هاى خوبى براى بازيكنان جداشده از اين تيم باشند.

فرزين گروسيان دروازه بان جوانى است كه قرار است جاى اخبارى دروازه بان ملى پوش را در درون دروازه تراكتورسازى پر كند.

على طاهران و فاخر تهامى بازيكنان جوانى هستند كه اگر بتوانند جواب اعتماد گل محمدى را بدهند حرف هاى زيادى از آنها در ليگ هفدهم خواهيم شنيد .

گل محمدی چند روز پیش در بازی دوستانه برابر تیم عقاب تبریز از بازیکنان جوان تیمش استفاده کرد تا نشان بدهد که به تفکرات خود پایبند است و قصد دارد بازیکنان جوان را جایگزین باتجربه ها کند. 
 
محمد امین بهرامی، عارف آغاسی، علی اسماعیلی، محمد سلیمی پور، میر علی حسینی، علی طاهران، امیر اسد زاده، حامد آقایی، فاخر تهامی، مهدی ببری، محمد آزادی، مهدی محمدیان، جعفر دهقان، میلاد شامی و رضا عبدی بازیکنان جوانی هستند که در تمرینات تراکتورسازی حضور دارند و در صورت تایید گل محمدی قرار است در ترکیب این تیم در لیگ هفدهم حضور یابند. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار