تبریز؛

قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های تبریزی در لیگ برتر فوتسال کشور

تیم های تبریزی در لیگ برتر فوتسال کشور یک قهرمانی، دو نایب قهرمانی و یک عنوان سومی را کسب کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ تیم فوتسال تبریز در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور برخلاف چند سال اخیر در این رقابت ها تنها یک نماینده دارد.

تا چند سال پیش تبریز دارای سه تیم در لیگ برتر بود که دو سال پیش تیم هلال احمر به رده پایین تر سقوط کرده و تیم دبیری نیز امسال امتیاز خود را به پارسیان شهر قدس واگذار کرد.

بدین ترتیب مس سونگون تنها نماینده آذربایجان شرقی در لیگ برتر فوتسال کشور خواهد بود.

تنها مقام قهرمانی تیم های تبریزی در لیگ برتر فوتسال کشور به تیم دبیری تعلق دارد که در سال 92 به این مهم دست یافته بود. این تیم فصل گذشته نیز با کسب نتایج درخشان و پیروزی در تمامی بازی های خانگی خود به عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها رسیده بود.

دبیری تبریز در اولین دوره لیگ برتر فوتسال حضور داشته و یکی از قدیمی ترین تیم های این مسابقات به شمار می رفت. این تیم دو بار هم به مقام چهارمی لیگ دست یافته است.

مس سونگون در هر دو سال حضور خود در لیگ برتر فوتسال کشور به مقام دست یافته است. این تیم دو سال پیش در حالی نایب قهرمان لیگ برتر شد که تنها با تفاضل گل کمتر قهرمانی را از دست داد.

این تیم سال گذشته نیز به مقام سوم لیگ برتر فوتسال کشور دست یافت.

پتروشیمی تبریز، سازمان بازرگانی، هلال احمر آذربایجان شرقی، گسترش فولاد، آذرآب و شهرداری تبریز دیگر تیم های تبریزی هستند که سابقه بازی در لیگ برتر فوتسال کشور را دارند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.