یک شرکت هواپیمایی ژاپنی برای آن که یک فرد معلول را مجبور به بالا رفتن و خزیدن از روی پله‌های هواپیما کرده بود، عذرخواهی کرد.

عذرخواهی شرکت هواپیمایی ژاپنی از مسافر معلولبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مرد معلول 44 ساله ماه گذشته زمانی که از جزیره کوچک امامی Amami در جنوب ژاپن به اوزاکا برمی گشت با مشکل جدی مواجه شد. یکی از کارکنان شرکت هواپیمایی وانیلا ایر به وی گفته بود که مقررات ایمنی شرکت، اجازه نمی دهد دیگران برای بالا رفتن وی از پله های هواپیما کمک کنند.

این فرد در وبلاگ خود نوشته است از آن جا که هیچ بالابری در این فرودگاه کوچک برای انتقال مسافران ناتوان و معلول وجود نداشت وی مجبور شد با دستانش از پله های هواپیما به بالا بخزد.

روزنامه آساهی چاپ ژاپن نوشت این مرد معلول مجبور شد 17 پله را به تنهایی بالا رود.

شرکت هواپیمایی وانیلا ایر روز چهارشنبه برای این موضوع از این مرد عذرخواهی کرد و سخنگوی این شرکت در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «برای این موضوع بسیار متاسف هستیم. این شرکت هواپیمایی اکنون وجود بالابر را برای کمک به افراد ناتوان و معلول در این فرودگاه اجباری کرده است.»

سخنگوی این شرکت هواپیمایی گفت این شرکت پیشتر مسافرانی را که قادر به راه رفتن نبودند از سوار شدن به هواپیما در جزیره امامی منع کرده بود چرا که بالا بردن چنین افرادی از پله ها خطرناک است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۰۱ ۰۷ تير ۱۳۹۶
مسعولین هواپیمایی کار بسیار زشتی کردن //عذر خواهی خواهی حداقل ترین کاره//میبایستی توبیخ اداری بشن
آخرین اخبار