جام کنفدراسیون ها روسیه 2017؛

آلمان به دنبال اولین فینال،مکزیک در اندیشه تکرار/ مصاف انتقامی «آزتک ها» و «ژرمن ها»

تیم های ملی فوتبال آلمان و مکزیک در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام فوتبال کنفدراسیون ها، امشب رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های جام کنفدراسیون ها امشب میان دو تیم آلمان و مکزیک برگزار می شود . دو تیم تا کنون 10 بار رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند که حاصل آن 5 برد برای آلمان ، 4 تساوی و یک برد برای مکزیک بوده است.

ژرمن ها به دنبال حضور در نخستین فینال / مصاف انتقامی مکزیکی ها  و آلمانی ها

تیم ملی فوتبال آلمان با هدایت یواخیم لوو برای سومین بار راهی این جام شده است و امیدوار است تا پس از ناکامی در مسابقات یورو بتواند پیش از جام جهانی فوتبال یک جام دیگر کسب کند. ژرمن ها به عنوان قهرمان جام جهانی برزیل پا به این رقابت ها گذاشته اند و تاکنون یک عنوان سومی هم در این رقابت ها با پشت سر گذاشتن تیم ملی مکزیک در سال 2005 در جام کنفدراسیون ها کسب کردند. 

لوو در این رقابت ها دست به جوان گرایی زده و ترکیبی از بازیکنان جوان را به میدان فرستاده است. آلمانی ها توانسته اند در مرحله مقدماتی رقابت های جام کنفدراسیون ها با پشت سر گذاشتن استرالیا و کامرون و کسب یک تساوی در مقابل شیلی به عنوان تیم اول گروه به این مرحله برسند. آلمانی ها در این دوره از رقابت ها مانند همیشه نیستند و بسیاری از کارشناسان عامل این اتفاق را جوان گرایی می دانند که در تیم ملی این کشور صورت گرفته است. با این حال ژرمن ها بخت اول کسب جام در این رقابت ها هستند و بعید نیست تا نخستین جام کنفدراسیون ها را در دهمین دوره رقابت های جام کنفدراسیون ها کسب کنند. 

ژرمن ها به دنبال حضور در نخستین فینال / مصاف انتقامی مکزیکی ها  و آلمانی ها

در طرف مقابل تیم ملی مکزیکی قرار دارد که تاکنون تنها یک بار موفق به شکست آلمان ها شده است. مکزیکی ها که به عنوان قهرمان جام ملت های آمریکای شمالی پا به این دوره از رقابت ها گذاشته اند با کسب یک عنوان قهرمانی ، یک عنوان سومی و یک عنوان چهارمی پر افتخار ترین تیم امریکای شمالی در این رقابت ها هستند. 

آزتک ها همان طور که پیش بینی می شد توانستند بدون دردسر خاصی به مرحله نیمه نهایی برسند . آن ها با پشت سر گذاشتن نیوزلند و روسیه میزبان و کسب یک عنوان تساوی در مقابل پرتغال تنها با تفاضل گل کمتر نسب به پرتغالی ها به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شدند با این حال بعید به نظر می رسد که آن ها بتوانند بار دیگر با وجود تیم هایی چون المان ، پرتغال و شیلی در این رقابت ها عنوان کسب کنند . البته مکزیکی ها برای این بازی انگیزه خوبی دارند زیرا در در اخرین رویارویی شان با ژرمن ها در مرحله رده بندی جام کنفدراسیون ها در سال 2005 مغلوب این تیم شده بودند و حالا به فکر انتقام هستند.

ژرمن ها به دنبال حضور در نخستین فینال / مصاف انتقامی مکزیکی ها  و آلمانی ها

دیدار امشب بدون شک می تواند یکی از زیبا ترین بازی های دهمین دوره جام کنفدراسیون های فوتبال باشد.  

انتهای پیام / 

رقیب شیلی در فینال جام کنفدراسیون ها امشب مشخص می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار