کرمان؛

هزار و 181نفر زندانی در استان کرمان مشمول عفو رهبر معظم انقلاب

رئیس کل دادگستری استان کرمان از عفو 25 نفر از محکومین استان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر در کرمان خبر داد وگفت:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار و 181نفر زندانی در استان کرمان مشمول عفو رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، یدا… موحد در تشریح این خبر افزود: رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و هفته قوه قضائیه با با پیشنهاد عفو ، تخفیف یا تبدیل مجازات یک هزار و 49نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند، که 25 مورد از آنها مربوط به استان کرمان می باشد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان اعلام داشت: با اعمال این عفو 2نفر مجازات اعدامشان با یک درجه تخفیف به حبس ابد تبدیل گردیده است .

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اعلام اینکه با اعمال این عفو 8نفر از زندان های استان آزادشده اند،گفت:5 نفر از این کسانی که مورد عفو قرار گرفته اند زن و 20نفردیگر مرد بوده اند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان عنوان کرد:همچنین در عفو معیاری که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و عید نوروز سال جاری از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ گردید،در مجموع یک هزار و156نفر مشمول عفو در استان کرمان واقع شدند.
موحد ادامه داد:از این تعداد 147نفر پس از اعمال عفو از زندان های استان آزاد و مابقی مشمول تخفیف ویا تقلیل مجازات شده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار