معاون اول رئیس جمهور وارد گیلان شد

معاون اول رئیس جمهوری در سفری دو روزه برای بررسی وضعیت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی وارد گیلان شد.

معاون اول رئیس جمهور وارد گیلان شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمدعلی نجفی استاندار گیلان گفت: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور  امرور برای بازدید از پروژه های عمرانی بزرگ و بهره برداری از چند طرح و بررسی وضعیت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی به گیلان سفر کرده است.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه این سفر 2 روزه است، افزود: اسحاق جهانگیری در سفر به گیلان 9 پروژه گردشگری، صنعتی، عمرانی، اقتصادی و زیربنایی را در چند شهرستان افتتاح خواهد کرد.

وی گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع 192میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه شده است و با بهره برداری از این طرح ها برای 929 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

استاندار گیلان در ادامه با بیان اینکه تقریبا تمامی این سرمایه گذاری ها از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است، اظهار داشت: جمعی از معاونان رئیس جمهور، وزرا و روسای سازمان ها و مدیران عامل بانک های کشور، معاون اول رئیس جمهوری را در سفر به گیلان همراهی می کنند.

 نجفی با بیان اینکه اسحاق جهانگیری در این سفر از راه آهن رشت - قزوین هم بازدید می کند، تصریح کرد : بازدید از بندر کاسپین در منطقه آزاد انزلی و شرکت در نشست شورای اداری استان که با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهور در سفر به گیلان است.

انتهای پیام/ع

بهره برداری از طرح های زیربنایی در رشت با حضور معاون اول رئیس جمهور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.