اصفهان؛

راهیابی دانشگاه کاشان به جشنواره قرآنی دانشجویان کشور

6 دانشجوی دانشگاه کاشان به مرحله کشوری سی و دومین جشنواره قرآنی دانشجویان سراسر کشور راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان،  گفت: خانم ها محدثه زارع یزدی در رشته آشنایی با تفسیر و حدیثه علی میرزایی در بخش احکام و آقای سعید فیروزه در بخش مفاهیم نهج البلاغه توانستند از مرحله منطقه ای سی و دومین جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان به مرحله کشوری مسابقات راه یابند.

حجت الاسلام، احمد شیخ زاده گفت: آقای هادی حیدری (حفظ 20 جزء)  ، خانم سمیه مسعودی نیا (حفظ کل) در بخش حفظ و خانم زهرا نطقی (حفظ ده جزء) نیز از دیگر راه یافتگان از دانشگاه کاشان به این مسابقات کشوری هستند.

وی، با اشاره به اینکه مرحله منطقه ای بخش معارف با ۸ رشته (مفاهیم نهج البلاغه، پرسمان معارفی، احکام، آشنایی با ترجمه و تفسیر، آشنایی با احادیث اهل بیت، آشنایی با سیره معصومین، مفاهیم صحیفه سجادیه وحفظ موضوعی) برگزارشد گفت :این مسابقه با حضور بیش از ۱۸۰۰ برگزیده مرحله دانشگاهی، در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ به صورت همزمان در ۳۱ دانشگاه مادر هر استان برگزار شد.

به‌گفته‌وی، مرحله کشوری این مسابقات شهریورماه امسال در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان، اظهار داشت: جشنواره قرآنی دانشجویان سراسر کشور بزرگترین جشنواره دینی و مذهبی دانشجویان کشور است که با هدف ترویج و پشتیبانی از فعالیت های دینی و قرآنی در دانشگاه های سراسر کشور برگزارمی‌شود.

 

انتهای پیام/ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.