اصفهان؛

10 هزار واحد توليدي جديد بسته حمایتی از دولت دريافت مي كنند

در بخشنامه اي جديد ۱۰ هزار واحد توليدي بسته حمايتي از دولت دريافت مي كنند كه علاوه بر بخش صنعت و معدن و کشاورزی واحدهاي خدماتي و اصناف نيز پوشش مي دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، استاندار اصفهان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در بخشنامه ی جدید  ۱۰ هزار میلیارد ریال پيش بيني شده است كه 5 هزار واحد جديد را پوشش مي دهد واحدهایی هم  که در سال ۹۵ تسهیلات دریافت کرده اند و درخواست تمدید دارند باید شرایط برای تمدید تسهیلات آن ها فراهم شود.

دکتر رسول زرگرپور گفت: در اسرع وقت باید با مراکز کشوری هماهنگی صورت پذیرد که واحدهای قبلی طبق روال تمدید از سهمیه سال قبل استفاده کنند و متولیان بخش خدمات نیز برای حضور در جلسات ستاد تسهیل دعوت شوند.

استاندار اصفهان تصريح كرد: برخی از بانک ها در ارائه ی تسهیلات به واحدهای متقاضی در قالب بسته حمایت دولت خوب و با حداکثر تلاش عمل کردند که قابل تقدیر است اما برخی از بانک ها جدیتی در این کار نداشتند و همانند یک کار عادی با این موضوع برخورد کردند كه انتظار داریم که در دوره ی جدید این بانک ها هم با قوت با حداکثر تلاش کمک کنند.


زرگرپوردر پايان  با بیان اینکه مرحله ی قبل ثبت نام در سایت بهین یاب با ۱۱۶۱ پرونده بسته شد، گفت: باید با هماهنگی در صورت لزوم برای ثبت نام اصناف نیز سایتی همانند سایت بهین یاب ایجاد شود و مکانیزم آن مشخص و اطلاع رسانی گردد.

 

انتهاي پيام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.