مرگ حقوق بشر در بحرین؛

شهروندان سلب تابعیت شده بحرینی، از حقوق بازنشستگی هم محروم می‌شوند!

کمیته مقننه مجلس بحرین، ممنوعیت ارائه حقوق و مزایای بازنشستگی را به شهروندان سلب تابعیت شده اجرایی می‌کند.

شهروندان سلب تابعیت شده بحرینی، از حقوق بازنشستگی محروم می‌شوند!به گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رژیم آل‌خلیفه پس از اجرایی کردن موضوع "سلب تابعیت شهروندان بحرینی"، این‌بار مسئله ممنوعیت ارائه حقوق و مزایای دوران بازنشستگی به این شهروندان را عملی می‌کند.

به‌نقل از شبکه اللؤلؤة؛ کمیته امور قانون‌گذاری در مجلس شورای بحرین، طرحی را به‌اجرا گذاشت که در آن، تمامی حقوق و مزایای مربوط به دوران بازنشستگی تمامی افرادی که فوت کرده و یا سلب تابعیت شده‌اند، بدون اجازه صاحبان آن‌ها متوقف می‌شود.

با وجود این‌که برنامه مذکور براساس بند 36 سال 2015، از حقوق تضمین شده ملی و بین‌المللی به‌شمار می‌رود، اما کمیته امور مقننه بحرین مدعی است که این موضوع، بندی پذیرفته شده از سوی قانون اساسی است و کشور بحرین مملوء از قوانین و مقرراتی است که حقوق شهروندی را تحت پوشش قرار می‌دهند!

اکنون حاکمیت بحرین پس از اقدام کاملا ضدبشری سلب تابعیت شهروندان این کشور، با استفاده ابزاری از شورای قانون‌گذاری مجلس، موضوع محرومیت افراد لغو تابعیت شده از دریافت حقوق و مزایا در دوران بازنشستگی را اجرایی می‌کند.

انتهای پیام/

 

روند نقض حقوق بشر در بحرین، این‌بار با ممنوعیت مزایای بازنشستگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار