زنگنه فر:

۸ واحد صنفی آلاینده محیط زیست در منطقه ۱۹ پلمپ شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست گفت: واحد‌های صنفی آلاینده محیط زیست در منطقه ۱۹ طی اجرای رأی بند ۲۰ پلمپ شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اظهار داشت: طی بازدید‌های انجام شده در سطح منطقه توسط اداره ساماندهی، ۸ واحد صنفی آلاینده طی ماه گذشته شناسایی و درخصوص اجرای بند ۲۰ مبنی بر تعطیلی آن‌ها اقدام شد.

وی با اشاره به تعطیلی چند واحد صنفی آلاینده افزود: در همین راستا ۲ مورد یخچال سازی در خیابان لطیفی که با سد معبر برای شهروندان مشکلاتی را ایجاد کرده بودند، تعطیل شد. همچنین ۴ مورد رنگرزی لباس و سنگ شویی و نیز پرورش شتر مرغ و آبکاری در محدوده شهرک گلریز به دلیل آلوده کردن آب‌های شهری مشمول رأی بند ۲۰ مبنی بر تعطیلی شدند.

زنگنه فر اظهار کرد: در ادامه فعالیت‌های اداره ساماندهی این حوزه درخصوص اجرای بند ۲۰، یک مورد پرنده فروشی و ۲ مورد صافکاری در نواحی یک و 2 تعطیل شد.

معاون شهردار منطقه تصریح کرد: با توجه به اخطار ابلاغ شده برای ۴ مورد صنعت صافکاری و نقاشی در نواحی ۲ و ۳ درصورت عدم توجه و عدم تغییر شغل این واحدها، رأی تعطیل برای آن‌ها صادر خواهد شد.

زنگنه فر در ادامه از نظارت مستمر بر فعالیت ۱۸ کیوسک مطبوعاتی این منطقه خبر داد و گفت: فعالیت این کیوسک‌ها به لحاظ عدم فروش مواد دخانی توسط اداره ساماندهی به شکل مرتب کنترل می‌شود. ضمن اینکه طی فعالیت اخیر این اداره تمامی این کیوسک‌ها رنگامیزی شده اند.

انتهای پیام/

نظارت مستمر بر فعالیت ۱۸ کیوسک مطبوعاتی در منطقه 19

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار