شیراز؛

کازرون میزبان رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی کشور

رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی کشور در شهرستان کازرون آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا نکوئی رئیس هیئت هندبال شهرستان کازرون با اشاره به برگزاری این رقابت ها برای نخستین بار به میزبانی این شهرستان گفت: زمین هندبال ساحلی کازرون در کمتر از 10 روز و با مشارکت اداره ورزش و جوانان و هیئت هندبال این شهرستان آماده برپایی این مسابقات شد.


نکوئی بیان کرد: رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی کشور در کازرون آغاز و نماینده استان فارس در دومین دیدار خود با تیم هندبال استان یزد با شکست این تیم در صدر جدول نخستین روز این رقابت ها قرار گرفت.


وی با بیان اینکه کازرون مهد هندبال ایران محسوب می شود و تعداد زیادی از بازیکنان این شهرستان در تیم های مختلف لیگ برتر کشور حضور دارند تصریح کرد: 4 بازیکن این شهرستان نیز به تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند.


رئیس هیئت هندبال شهرستان کازرون ادامه داد: در نخستین دیدار این رقابت ها بین تیم نجف آباد استان اصفهان و تیم هندبال اصفهان برگزار شد 2 بر یک به نفع تیم نجف آباد پایان یافت.


وی با اشاره به اینکه تیم اصفهان در دومین بازی خود با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم فولاد آلیاژ نماینده استان یزد گذشت تصریح کرد: تیم نجف آباد اصفهان 2 بر یک تیم میعاد برازجان نماینده استان بوشهر را شکست داد.

نکویی اضافه کرد: نماینده استان بوشهر نیز مقابل تیم هندبال کازرون با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.


وی اظهار کرد: در این مسابقات 8 تیم از استان های فارس، اصفهان، یزد، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و کرمان حضور دارند.


گفتنی است، این مسابقات پنج شنبه با 5 دیدار ادامه یافت که در روز جمعه با مشخص شدن تیم های برتر این رقابت ها به پایان می رسد.


شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

کازرون میزبان مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.