اصفهان؛

آمریکا ازسپاه بدش می آید اما ما به آنها افتخار می کنیم

امام جمعه موقت اصفهان گفت : نیروهای مسلح ما تنها سلاح ندارند آنها توکل و تقوای الهی دارند و برای همین آمریکا از سپاه ما بدش می آید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: توکل به خداوند سرچشمه ایمان است و کسانی که در سختی‌ها به خدا توکل می‌کنند و از هیچ تهدیدی نمی‌ترسند از بهترین متقین هستند؛ حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تاکنون یک قدم به خاطر ترس دشمن از مواضع دینی خود عقب نرفته‌اند و همه باید این‌چنین باشند.

وی افزود: انتخاب انبیاء برای هدایت مردم قطعاً از سوی خداوند است و نه مردم و جانشینان انبیاء نیز از سوی خداوند مشخص می‌شوند، آنچه مربوط به انتخابات است برای شرکت و حمایت در تشکیل حکومت الهی است و در انتخابات رأی یک مرجع تقلید و یک انسان که گناه‌کار است یک ارزش دارد و این عیب است.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: نباید اشتباه انجام دهیم و به جاده خاکی برویم و شأن و منزلت ولی فقیهی که از جانب خداوند انتخاب می‌شود را کوچک بشماریم و خللی در ذهن مردم ایجاد کنیم، قانون اسلام این است که بدون نظر ولی فقیه مسوؤلیت‌ها شریعت ندارد.

وی بیان کرد: باید معتقد باشیم انبیاء و ولی و جانشین از سوی خداوند مشخص می‌شود و ما باید اطاعت کنیم، زاویه گرفتن با رهبری و ضد حرف رهبر سخن گفتن به نفع کشور اسلامی نیست.

میردامادی تصریح کرد: انتقاد و امر به معروف باید برای خدا باشد و لذا از هیچ چیزی نترسید و در راه خود قدرتمندانه حرکت کنید، انسان باتقوا با الهامات الهی دین خود را حفظ می‌کند و خداوند هم نمی‌گذارد او گمراه شود.

وی با اشاره به سالروز درگذشت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان،گفت: این ترور نشان داد همیشه یزیدیان و حسینیان هستند.

امام جمعه موقت اصفهان شهادت آیت‌الله صدوقی در سال ۶۱ به دست منافقین و سالروز تخریب حرم و ائمه بقیع توسط گروه منحرف وهابیت و واژگون کردن هواپیما توسط آمریکا و کشته شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان را از جمله مناسبت‌های هفته دانست و گفت: این مسائل اتفاقاتی است که رخ داده و نباید از یاد برود و نباید فکر کنیم آمریکا یک قدم برای ما برمی‌دارد.

میردمادی گفت: اگر هواپیماهای رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از کودتا به آل سعود می‌روند نشان می‌دهد این افراد از ابتدا یهودی بودند و امروز به وضوح دیده می‌شوند.

میردامادی بیان داشت: با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب نباید کشور را دوقطبی و مردم را دودسته کرد که این سبب اختلاف در کشور می‌شود.

وی تصریح کرد: آمریکا از سپاه بدش می‌آید و این واضح است، افتخار می‌کنیم که ایران دارای ارتشی قوی و سپاهی قهرمان تنها ازنظر تسلیحاتی نیست و گونه‌ای است که آمریکا و رژیم صهیونیستی فکر کوچک‌ترین حمله به ایران را هم نمی‌کنند؛ بسیج، ارتش، سپاه، اطلاعات و نیروهای مختلف دارای ایمان، شجاعت و ازخودگذشتگی هستند که فقط در ایران این روحیه وجود دارد.

امام‌جمعه موقت اصفهان افزود: کسانی که نسبت به سپاه بی‌اعتنایی می‌کنند بدانند اگر سپاه نبود ایران و امنیت آن‌هم وجود نداشت و این افراد باید فکر خود را تصحیح کنند؛ آمریکا می‌خواهد اقتدار را از ما بگیرد و اینکه شرط می‌گذارند که سپاه وارد مسائل نظامی نشود به همین دلیل است.

میردامادی با اشاره به اینکه باید همه هسته‌های فکری و اعتقادی مستقل عمل کنند و آتش به اختیار باشند، عنوان کرد: در جنگ نرم و امور فرهنگی آتش به اختیار باشید و اگر مشکلی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش دیدید خودتان دست به کار شوید، ملاحظه می‌شود بعضی از دستگاه‌ها دارای اختلال است و مسائل اصلی را از فرعی تشخیص نمی‌دهد.

امام‌جمعه موقت اصفهان در پایان بیان داشت: کشور اسلامی همه چیزش باید اسلامی باشد نه اسلام آمریکایی که می‌گوید به‌جای بندگی خدا، بنده آمریکا شوید، چیزی که در آل سعود می‌بینیم و مردم یمن با زبان روزه قطعه‌قطعه می‌شوند، اسلام آمریکایی یعنی دعوت رئیس‌جمهور آمریکا و هزینه‌های بسیار گزاف با وجود مردم گرسنه در کشورشان، این بدترین حماقت و بی‌دینی آل سعود است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.