یزد؛

هدیه کودک خیر مهریزی به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز

یک کودک خیر دو و نیم ساله مهریزی 42 میلیون و 830 هزار ریال از طلاهای خود را به این بیمارستان هدیه داد.

سید رسول محسن زاده مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: یک کودک خیر دو و نیم ساله مهریزی 42 میلیون و 830 هزار ریال از طلاهای خود را به این بیمارستان اهدا کرد.

 محسن زاده افزود: هلیا راضی کوچکترین خیر مهریزی است که طلاهای خود را برای تکمیل و تجهیز بیمارستان فاطمه الزهرا (س) اهدا کرده است.

وی گفت: این کودک خیر مهریزی نام خود را در لیست 31 خیر مشارکت کننده در ساخت و تجهیز بیمارستان مهریز ثبت کرد تا الگویی برای دیگران در راستای کمک به فعالیت های عام المنفعه به خصوص در حوزه سلامت باشد.

مدیر بیمارستان مهریز گفت: در سال های گذشته در مجموع افزون بر 150 میلیارد ریال توسط خیران برای اجرای طرح های مختلف عمرانی و تجهیز بخش های مختلف بیمارستان این شهر کمک شده است.

محس زاده گفت: برای تکمیل و تجهیز کامل بیمارستان و طرح توسعه آن به افزون بر 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تامین این اعتبار همت خیران را طلب می کند.

انتهای پیام/ ی

هدیه کودک خیر مهریزی به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حقوقدان
۲۲:۰۹ ۰۹ تير ۱۳۹۶
اين هبه(بخشش) مال از سوي صغير غير مميز ، مشكل شرعي و قانوني دارد ،بايد از طرف ولي قهري يا قيم او باشد تا وجاهت قانوني و شرعي داشته باشد.
آخرین اخبار