پرونده نقل و انتقالات استقلال بسته شد

مدیران باشگاه استقلال با جذب و تمدید قرارداد بازیکنان پرونده نقل و انتقالات این تیم را مختومه کردند.

پرونده نقل و انتقالات تابستانى استقلال بسته شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مدیران باشگاه استقلال طبق خواسته منصوریان توانستند بازیکنان مورد نیاز را جذب کنند.

مهدى قائدى، جبارى، شجاعیان، بیت سعید، منتظرى، شهباززاده، حیدرى، هاشمى، محمدى، خادم پور و نجفى بازیکنانى هستند که به براى فصل هفدهم به استقلال پیوستند.

روزبه چشمى، یعقوب کریمى، پادوانى، غفورى، ابراهیمى، سید مجید حسینى، جابر انصارى و امید نورافکن نیز از جمله بازیکنانى هستند که قرارداد خود را با آبى‌ها تمدید کردند.

اما در این میان سیار، یزدانى، رضایى و کنعانى زادگان نیز جزو خروجى هاى این فصل هستند.

با این وجود هنوز وضعیت حق دوست و رابسون هنوز مشخص نیست، اما این دو بازیکن سهمیه زیر ٢٣ سال هستند و با دریافت رضایت نامه مشکلى براى پیوستن به استقلال ندارند.

همچنین مگویان که بحث خروجش از جمع آبى‌ها شنیده مى شد در استقلال مى ماند و تنها برزاى به درب خروج باشگاه نزدیک شده است.

به این ترتیب استقلالى‌ها دیگر نیاز به جذب بازیکن ندارند چرا که لیست ١٨ نفره این تیم تکمیل است و مدیران استقلال به نوعى پرونده نقل و انتقالات خود را تا به این لحظه بستند تا اقدامات لازم براى سفر آبى پوشان براى اردوى ارمنستان انجام شود.

 

انتهای پیام/

 

نقل و انتقالات آبی پوشان به پایان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کمدین سید مرتض چاوشی
۱۷:۰۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
با تمام احترامی که به اقای جباری و.......بقیه با تعجربه های اسقلال دارم به نضرم اقای منصوریان باید به جوان ها فرصت بده کسانی همچون اقای جباری در زمین متوسته بازی میکند با نمره اضافی به نضرم استقلال جوان بهتر از استقلال با تهجربه است اقای منصوریان باید به جوانگرای ادامه دهد ونتیجه بگیرد وگرنه بعید میدونم ۱۳۴۰۰ ایشون ببینیم من به عنوان یک هوادار حرف نمیزنم من به عنوان یک کارشناس این حرف ها را میزنم این را گفتم تا توجه کنید به حرفاهای بنده ودر اخر اقای منصوریان ما پیش شما درس پس میدم خدافصه شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۴ ۱۳ تير ۱۳۹۶
من ع
Iran (Islamic Republic of)
فرشید کرمیان
۰۱:۴۶ ۱۳ تير ۱۳۹۶
آرزوی موفقیت برای تیم محبوبم استقلال و ورود زیدان آسیا وپژمان منتظری را خوش آمد میگویم
Iran (Islamic Republic of)
پسرآبی پوش
۱۳:۳۱ ۱۲ تير ۱۳۹۶
تیم خیلی خوبه ولی اگه رابسون بیاد کنار پژمان عالی میشه اما بازم حیف که امیدابراهیمی چند هفته اول مصدومه.انشالله امسال صددرصدقهرمانیم
Iran (Islamic Republic of)
خالد شموسی اهواز
۰۷:۰۳ ۱۲ تير ۱۳۹۶
حیف که استقلال رحیم زهیوی را نگرفت خیلی بدرد استقلال می خورد
آخرین اخبار