تبریز؛

احداث کلینیک تخصصی غربالگری سرطان در شهرستان اهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر گفت: کلینیک تخصصی غربالگری سرطان در شهرستان اهر در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دکتر علی نیری پور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر گفت: احداث این کلینیک تخصصی غربالگری سرطان با 2 هزار و 500 مترمربع از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است و پیش بینی می شود امسال به بهره برداری برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر، علاوه بر شهروندان اهر، به بیماران شهرستان های منطقه ارسباران و حتی استان اردبیل و جمهوری آذربایجان نیز ارایه خدمات می کند تجهیز و توسعه کمی و کیفی این بیمارستان از الویت هاست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر همچنین از احداث اورژانس جدید در بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر خبر داد و گفت: اورژانس فعلی بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر از نظر امکاناتی و فضای فیزیکی مورد قبول نبود و به‌نوعی فرسوده بود که به همین منظور اورژانس جدید در زمینی به متراژ 920 مترمربع و با 10 میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است و از امکانات و تجهیزات روز برخوردار بوده و تعداد تخت‌های اورژانس افزایش خواهد یافت و امسال شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی، همچنین از افزایش تخت بخش های آی سی یو و سی سی یو و همچنین از تجهیز به دستگاه لاپاراسکوپی در بیمارستان شهرستان اهر خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر با بیان اینکه مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت موجود شهری و روستایی شهرستان اهر بازسازی و نوسازی ساختمان و تجهیزات شده است افزود: مراکز بهداشتی و درمانی و خانه بهداشتی در روستاهای رواسجان، نقدوز و ورگهان و شهرک شیخ شهاب الدین اهری نیز در حال احداث است.

نیری پور گفت: هدف مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر ارایه خدمات بهداشتی و درمانی از لحاظ کمی و کیفی به مراجعه کنندگان است که امیدواریم با تکمیل پروژه های درحال احداث این خدمات بیشتر شود و از مردم نیز انتظار داریم با تشویق ها و همچنین انتقادات سازنده شان در کنار ما باشند.

 

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار