اصفهان؛

دشمنان به فکر تهاجم و متزلزل کردن فرهنگ غنی خانواده هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: دشمنان انقلاب با جنگ و تحریم از ابتدای انقلاب تاکنون کاری از پیش نبرده و به اهداف خود نرسیده‌اند و به فکر تهاجم و متزلزل کردن فرهنگ غنی خانواده هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد فصیحی امروز در جلسه عفاف و حجاب شهرستان سمیرم اظهار داشت: دشمنان در صدد هستند با جنگ نرم چهارچوب خانواده‌های ایرانی را متزلزل کنند.

وی افزود: دشمنان انقلاب با جنگ و تحریم از ابتدای انقلاب تاکنون کاری از پیش نبرده و به اهداف خود نرسیده‌اند و به فکر تهاجم و متزلزل کردن فرهنگ غنی خانواده هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم در ادامه بیان کرد: با تبلیغات از طریق ماهواره در صدد ترویج عشق‌های مثلثی و تخریب و خیانت در خانواده‌ها هستند.

وی همچنین اذعان کرد: تولید و توزیع لباس در جامعه متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی نیست و این خود یکی دیگر از اهداف دشمن است تا چادر را از سر زنان در جامعه اسلامی بردارد.

فصیحی بیان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که با کشتن مسلمانان نمی‌توان آن‌ها را نابود کرد بلکه باید فساد را بین مسلمانان ترویج داد و آن‌ها را نابود کرد.

وی در پایان گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، همایش‌ها و جلسات توجیهی برای خانواده‌ها می‌تواند جامعه را با جنگ نرم دشمن و اهداف دشمن برای ضربه زدن به خانواده آشنا کند.

 

انتهای پیام/م

 

تولید و توزیع لباس در جامعه متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.