سنندج؛

احداث خانه جوانان در سنندج طی سال جاری

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در سال 96 خانه جوانان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان در سنندج احداث خواهد شد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حامد جولایی، در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به اینکه بالغ بر 20 جلسه ستاد جوانان در شهرستان‌ها برگزار شده است، گفت: در سال 95 سازمان‌های مردم نهاد رشد 40 درصدی داشتند که این نشانه توجه به سمن‌هاست.

وی ضمن اشاره به اینکه در سال 96 هم به رشد 60 درصدی خواهیم رسید، افزود: 40 کارگاه آموزشی توسط امور جوانان در حاشیه‌های شهر برگزار و خانه جوان نیز در نایسر دایر شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان درادامه گفت: در سال جاری در هفت شهرستان برنامه نشاط و شادابی برگزار شد که نزدیک به 20 هزار نفر در آن شرکت کردند.

جولایی ضمن اشاره به اینکه در سال 96 در بخش جوانان 400 درصد نسبت به سال گذشته رشد خواهیم داشت، ذکر کرد: در سال 96 خانه جوان با 2 هزار و 500 مترمربع و با بودجه 2 میلیارد تومان احداث خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین به افتتاح 100 پروژه در دولت تدبیر و امید اشاره و بیان کرد: در حوزه ورزش خوشبختانه بالغ بر 24 میلیارد از ارزش افزوده تخصیص داده شده است.

جولایی درپایان به 120 سالن ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: این تعداد سالن ورزشی در استان مطلوب است اما اجرای ماده 88 در بحث خصوصی کردن این سالن‌ها برای استان ما جواب نخواهد داد.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.