خوردبین: باشگاه نمی خواهد طارمی را از دست بدهد / رضائیان هر جا دوست دارد برود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه نمی خواهد طارمی را از دست بدهد اما وی اصرار به جدایی دارد.

به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود خوردبین در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: تمرینات ما صبح و عصر به طور مرتب برگزار می‌شود و آماده برگزاری اردوی اوکراین هستیم. 

انتقال رضائیان به استقلال به ما ارتباطی ندارد

وی در مورد احتمال حضور رامین رضائیان در استقلال گفت: به ما ربطی ندارد که او به کدام تیم می‌رود و او هرجا دوست دارد برود.

برگزاری دربی در آلمان بیش از حد حرف است 

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه برگزاری دربی در آلمان در حد حرف است یا برگزار می‌شود؟ اظهار داشت: امیدوارم این بازی برگزار و بازی خوبی شود. انجام این بازی بیشتر از حد حرف خواهد بود.

اسپانسر در مورد پخش بازی دربی در آلمان تصمیم می گیرد 

خوردبین در مورد پخش نشدن دربی از سوی صداوسیما گفت: اسپانسر می‌تواند بگوید پخش شود یا نه، ما در اختیار اسپانسر هستیم و برای بازی دوستانه با استقلال به آلمان می رویم. 

طارمی اصرار به جدایی دارد 

سرپرست پرسپولیس در مورد جدایی مهدی طارمی از این تیم عنوان کرد:  باشگاه نمی‌خواهد چنین بازیکنی را از دست بدهد  اما این بازیکن اصرار به جدایی دارد وگرنه باشگاه در تلاش است که طارمی را  حفظ کند.

وی در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال گفته رامین رضائیان در پرسپولیس حاشیه داشت اما در استقلال حاشیه نخواهد داشت زیرا ما مثل آنها حاشیه‌ نداریم گفت: نمی‌دانم چرا افتخاری چنین حرفی را زده است امیدوارم که چنین حرفی را نزده باشد. 

اطلاعی از وضعیت بازیکن عراقی ندارم 

خوردبین در مورد جذب بازیکن عراقی گفت: به باشگاه نرفتم و سوال نکردم و نمی‌دانم وضعیت این بازیکن چطور است.

برنامه اردوی اوکراین را با دربی در آلمان هماهنگ کردیم 

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه برگزاری دربی در آلمان اردوی تیم در اوکراین را با مشکل مواجه نمی‌کند، گفت: زمانی به اوکراین می‌رویم که آخر اردو با استقلال بازی کنیم.

ما به یار گیری استقلال کاری نداریم 

خوردبین در مورد یارگیری استقلال گفت: ما به استقلال کاری نداریم در جاهایی  که به بازیکن نیاز داشتیم بازیکن گرفتیم و خوب هم یارگیری کرده‌ایم و در جاهایی که خواسته‌ایم بازیکن گرفته شده است.

دوست داریم برنده سوپر جام شویم 

سرپرست پرسپولیس در مورد برگزاری سوپر جام و بازی با نفت تهران گفت:بازی با نفت در سوپر جام برگزار می‌شود و دوست داریم که برنده این مسابقه شویم.

تقابل با علی کریمی در سوپر جام خیلی خوب است 

خوردبین در مورد تقابل با علی کریمی در سوپر جام گفت: خیلی هم خوب است و آنجا همدیگر را ملاقات می کنیم. 

انتهای پیام/

برگزاری دربی سرخابی ها در آلمان بیش از حرف است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
kحامد
۱۷:۴۱ ۱۱ تير ۱۳۹۶
توربخدا جان عزیزاتون نزارین مهدی طارمی برود بعداز مدت ها پرسپولیس تیم واقعی شده ومارو به خودش خیلی نزدیک کرده حداقل واسه اسیا نگهش بدارین
آخرین اخبار