اصفهان؛

جشنواره بین المللی باید در شهر بین المللی برگزار شود

شهردار اصفهان گفت: جشنواره بین المللی باید در شهر بین المللی برگزار شود و امروز اصفهان نیز شهر بین المللی ایران محسوب می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،از ستاد اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان، مهدی جمالی نژاد در گفت و گو با این ستاد اظهار کرد: امروز اصفهان، شهر بین المللی ایران است و این شهر توسط یونیسف بعنوان شهر صلح و دوستی و دوستدار کودک انتخاب شده است.

وی گفت: هم جشنواره بین المللی کودک و نوجوان و هم شهر بین المللی اصفهان می توانند موجب رشد و ارتقا یکدیگر در جهان شوند.

جمالی نژاد افزود: درهای اصفهان همواره به روی جشنواره کودک باز است و این شهر باید میزبان جشنواره بین المللی کودک و نوجوان باشد و خوشحالیم که این جشنواره دوباره به وطن خود بازگشته است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه همت جمعی مدیران استانی و شهری موجب شد تا این جشنواره دوباره به مرکز اصلی خود در اصفهان بازگردد، افزود: سی امین جشنواره با جشنواره های گذشته متفاوت است زیرا امسال این جشنواره بدست کودکان سپرده شده است و امروز خودِ کودکان و نوجوانان مجری کارند، گزارش تهیه و روند برگزاری جشنواره را برای مردم ایران روایت می کنند.

وی گفت: ما با این حرکت می خواهیم از امروز، مدیران فردا را بسازیم و کودکان و نوجوانان را درگیر بخش های اجرایی کنیم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: دوچرخه پس زمینه فعالیت های جشنواره کودک و نوجوان است و ما می خواهیم با یک تیر دو نشان بزنیم یعنی هم روند جشنواره پیش برود و هم دوچرخه در میان کودکان و نوجوانان باب شود.
جمالی نژاد خاطرنشان کرد: امسال یکی از کیفی ترین جشنواره ها را در سال های گذشته برگزار خواهیم کرد و خوشحالیم که این اتفاق در اصفهان رخ می دهد.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شامل سینمای ایران، سینمای بین‏‌الملل، مسابقه فیلم نامه نویسی و نمایش‌های ویژه تا 15تیر جاری در اصفهان در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/م

 

درهای اصفهان همواره به روی جشنواره کودک باز است و این شهر باید میزبان جشنواره بین المللی کودک و نوجوان باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.