اختلافات خانوادگی انگیزه ای برای قتل

فرمانده انتظامی اسلام‌آبادغرب گفت: زن 65 ساله همسر خود را به قتل رساند.

اختلافات خانوادگی انگیزه ای برای قتل

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  بهروز سرتیپ‌نیا فرمانده انتظامی اسلام‌آبادغرب پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره خود‌کشی در یکی از روستاهای این شهرستان سریعا عوامل گشت کلانتری به محل اعزام شد.

فرمانده انتظامی اسلام‌آبادغرب ادامه داد: ماموران با حضور در صحنه مشاهد کردند مردی 67 ساله به‌علت اصابت گلوله از ناحیه قفسه سینه و شکم بر روی تخت محل نگهبانی فوت کرده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه پلیس و بنا به اظهارات همسر مقتول، خودکشی مقتول با اسلحه شکاری به نظر می‌رسید اضافه کرد: با بازسازی مجدد صحنه تیر خوردگی‌، کارآگاهان پلیس آگاهی به موضوع خودکشی مشکوک و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

سرتیپ‌نیا ادامه داد: با تلاش و پیگیری سریع ماموران پلیس آگاهی تنها مظنون این حادثه که همسر مقتول بود برای بازجویی به پلیس آگاهی احضار و در کمتر از 24 ساعت با پرده برداشتن از جنایتی هولناک به قتل همسر خود اقرار کرد.

وی تصریح کرد: قاتل 65 ساله اختلاف خانوادگی را تنها دلیل قتل همسر خود بیان کرد و گفت روز قبل از جنایت همسرم با فرو کردن سرم در حوض آب قصد خفه کردن من را داشت که از دست وی فرار کردم و شب حادثه وقتی همسرم در اتاق محل نگهبانی خواب بود اسلحه را از پشت سر وی بلند کردم و با شلیک گلوله به طرف سینه و شکم، وی را به قتل رساندم.

سرتیپ‌نیا در پایان گفت: قاتل پس از تکمیل شدن پرونده در اجرای دستور مقام قضایی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

 

انتهای پیام/ی

 

زن 65 ساله همسرش را کشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.