سلیمی در نطق میان دستور:

از توافقنامه برجام روح و جسمی باقی نمانده است

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش گفت: امروز بدعهدی دولت آمریکا بر هیچ کس پوشیده نیست و از توافقنامه برجام روح و جسمی باقی نمانده است.

از توافقنامه برجام روح و جسمی باقی نمانده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در نطق میان دستور امروز صحن علنی گفت: امروز بدعهدی دولت آمریکا بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه از توافقنامه برجام روح و جسمی باقی نمانده است، اظهار داشت: برجام آیینه‌ای برای آینده ماست  و خوش خیالی و تکیه بر دشمن سلطه‌جو چون تکیه بر سایه است.

نماینده مردم محلات و دلیجان متذکر شد: تقسیم مردم به برجامی و دلواپس و ایجاد هیاهو برای نشنیدن انتقادها، مقدس دانستن برجام و حواله دادن هر منتقدی به جهنم، باهوش دانستن دشمن، عجله بیش از حد در تصویب برجام و عدم بررسی دقیق و موشکافانه متن آن لغزش‌هایی بود که متاسفانه در این مدت  دامن ما را گرفت.

سلیمی بیان داشت: امروز سراب ادامه برجام با اروپا و عدم توجه به قوانین مجلس مانند قانون اقدام متقابل و به جای پاسخ شفاف دادن، تکرار عبارت در حال بررسی هستیم از جمله اموری است که توجیه آنان سخت است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش با بیان اینکه چرا رآکتور اراک را بازطراحی نمی‌کنیم و غنی‌سازی 20 درصد را در دستور کار قرار نمی‌دهیم، گفت: چرا سانتریفیوژهای بوکسری شده را دوباره فعال نمی‌سازیم؟ چرا پس از مصادره بنیاد علوی و منع قانون صدور ویزا برای ایرانیان و تحریم‌های جدید سنای امریکا هنوز رگ غیرت ما نمی‌جنبد.

وی با تاکید بر اینکه امروز روز اقدام و پاسخگویی به مطالبات مردم است، اظهار داشت: بیکاری شیرازه زندگی مردم را از هم پاشیده و جوانان تحصیل کرده مدرک به دست از این سازمان و اداره به سازمان و اداره دیگر سرگردان هستند و بهتر است آقایان به جای حاشیه‌سازی و حمله به ارکان اقتدار کشور چون سپاه و بسیج و زیرسوال بردن توان موشکی، همت خود را صرف خدمت به مردم کنند.

سلیمی گفت: هرج و مرج در بازارهای پولی و مالی و ورشکستگی برخی از موسسات پولی چون آرمان و ثامن‌الحجج نشان‌دهنده عدم نظارت دقیق بانک مرکزی است و لازم است رئیس‌جمهور دستور لازم برای حل این مشکل را صادر کند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار