شوشتری مطرح کرد؛

جشنواره دایره خلاق فرصت ریسک کردن را به جوانان می دهد

مشاور شهردار تهران گفت: جشنواره هایی از جنس دایره خلاق می تواند فرصت ریسک کردن و نمایش توانمندی برای جوانان را فراهم کند.

جشنواره دایره خلاق فرصت ریسک کردن را به جوانان می دهدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد جواد شوشتری مشاور ومدیرکل دفتر شهردار تهران در سومین جشنواره ملی دایره خلاق( مبلمان شهری با محوریت کودک) که شب گذشته در باغ کتاب تهران برگزار شد،با اشاره به حضور شهروندان در باغ کتاب یک روز قبل از افتتاح رسمی آن، اظهار داشت: باغ کتاب کار خلاقانه ای است که در صورت بازدید کامل انرژی بسیار مثبتی به مراجعه کنندگان می دهد.

وی با بیان اینکه امروزه کار خلاقانه در کشور هنوز دوران طفولیتش را طی می کند، گفت: امروزه در شرکت های بزرگ برای تولید مبلمان از نیروهای جوان استفاده می شود اما متاسفانه کار جوانان دیده نمی شود.

مشاور ومدیرکل دفتر شهردار تهران با بیان اینکه جشنواره های از جنس دایره خلاق می تواند فرصت ریسک و نمایش توانمندی برای جوانان را فراهم کند، تاکید کرد: امروزه در کشور از این اتفاق ها زیاد رخ نمی دهد.

شوشتری با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهر تهران پروژه های بزرگی در دست اجرا دارد، تاکید کرد: زمانی که شما دروازه باغ ملی را نگاه می کنید نسبت به گذشته جذابیت بیشتری دارد.

چرخ اقتصادی هنر در ایران نمی چرخد

 وی ادامه داد:باید برای برنامه هایی از این دست شرایطی فراهم کنیم که همه مردم بتوانند از آن بهره ببرند و همچنین باید اقداماتی صورت گیرد که چرخ اقتصاد هنر نیز بچرخد.

وی تاکید کرد: جمع هنری و دانشجویی که کارهای گروهی ارائه می دهند باید زمینه حقوقی را  فراهم کنند چراکه تشکیل یک شرکت خصوصی برای اینکار یک اصل است.

شوشتری گفت: باید تغییراتی در این زمینه ایجاد شود تا موقعیت هایی برای جوانان فراهم شود و  بتوانند این راه را ادامه دهند تا کشور شاهد شکوفایی بهتری باشد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار