هدف‌گذاری جبهه‌النصره برای حمله شیمیایی به "خان شیخون" و "کفریا"

خبرهایی مبنی بر فراهم شدن مقدمات لازم برای حمله شیمیایی جبهه‌النصره به ادلب منتشر شده است.

هدف‌گذاری جبهه‌النصره برای حمله شیمیایی به به گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، طی ساعات گذشته خبرهایی مبنی بر اقدامات تروریست‌های جبهه‌النصره برای استفاده از گاز سمی سارین علیه برخی مناطق استان ادلب منتشر شده است.

منابع نظامی و دیپلماسی آگاه به‌نقل از خبرگزاری اسپوتینگ اعلام کردند که تروریست‌های جبهه‌النصره خود را برای انجام عملیات تحریک‌آمیزی با به‌کارگیری گاز سارین در شهرهای خان شیخون و کفریا آماده می‌کنند، هم‌چنین تروریست‌های تکفیری مقدماتی را برای اقدام علیه یکی از انبارهای استان ادلب صورت می‌دهند.

بر اساس اطلاعات رسیده، این اقدامات در یکی از ساختمان‌های کارخانه‌ای در شهر المغاره استان ادلب انجام می‌شود؛ فعالیتی برای فراهم کردن مقدمات عملیات تحریک‌آمیز با به‌کارگیری ماده سمی سارین، و انتظار این است که ذخایری از ماده سمی مذکور در انبار کارخانه یاد شده شهر المغاره وجود داشته باشد.

این اقدام تکفیری‌ها در حالی پی‌ریزی می‌شود که طی چند روز گذشته همین گروه‌های تروریستی، ارتش سوریه را متهم به استفاده از گاز کٌلر علیه شاخه‌های نظامی خود متهم کردند.

ادعایی که علاوه بر بی‌پایه و اساس بودن، بیشتر راه‌اندازی یک جو رسانه‌ای علیه ارتش سوریه و محور مقاومت را دنبال می‌کرد تا شکست‌های متوالی محور تروریسم را در سوریه موجه جلوه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار