فردی که از واقعیت مجازی تا حد مرگ می ترسد+ فیلم

فیلمی که در این خبر خواهید دید ترس واقعی یک مرد را از فضای مجازی نشان می دهد.

این مرد واقعا از فضای مجازی می ترسد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیشتر افراد جامعه به خصوص جوان‌ها و نوجوان‌‌ها زمان زیادی را صرف فعالیت‌های مجازی با گوشی و تبلت می کنند، آنانی هم که به حوزه فناوری و پیشرفت‌های آن علاقه‌مندند علی رغم هزینه‌های گزاف خود را همیشه به روز نگه داشته و آخرین تکنولوژی‌های موجود در بازار استفاده می کنند.

عینک های واقعیت مجازی از جمله ابزارهای نوین عصر ارتباطات بود که از سوی شرکت‌های بزرگ و در اصطلاح غول‌های فناوری به بازار عرضه شد، عینک‌هایی که دید شما را به فضای اطرافتان تغییر می‌دهد و شما را با هیجانات تصاویر و ویدئوهای سه بعدی همراه می کند.

از زمانی که عینک‌های واقعیت مجازی به بازار فناوری و تکنولوژی عرضه شد اتفاقات عجیبی را نیز با خود همراه کرد از ازدواج مرد چینی با همسری مجازی تا حس پرواز شترمرغ وقتی این عینک را بر چشم داشت.

این بار یک مرد درگیر حواشی استفاده از عینک واقعیت مجازی شده است، زمانی که با استفاده از این عینک تصاویر و ویدئوها برای وحشتناک می شود و کاملا کنترل رفتار خود را از دست می دهد گویا این اتفاق در واقعیت رخ داده است.

عکس‌العمل این فرد را زمانی که فضای مجازی برایش ترسناک می شود ببینید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار