سنندج؛

برگزاری همایش علمی ارتقای سلامت زنان شاغل در سنندج

همایش علمی ارتقای سلامت زنان شاغل در ادارات شرکت گاز امروز دوشنبه با حضور مشاور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در امور بانوان و تعدادی از اساتید حوزه بهداشت صنعت در سنندج برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان در ابتدای این همایش گفت: در این همایش چهار نفر از اساتید حوزه بهداشت صنعت نفت، تعدادی از زنان شاغل در پالایشگاه های گاز کشور، زنان شاغل در ادارات شرکت گاز استان و تعدادی دیگر از ادارات حضور دارد.

وی افزود: در این همایش موضوعات ارتقای سلامت زنان با رویکرد خودمراقبتی، ارتقای کیفیت زندگی کاری، ارتقای سلامت زنان با آشنایی با داروها و ارتقای سلامت روان زنان شاغل با شناخت مهارت های ده گانه زندگی توسط اساتید حاضر در همایش ارائه می شود.

فعله گری  با بیان اینکه این همایش برای نخستین بار است که در سطح کشور برگزار می شود، اظهارداشت: هدف از برگزاری این همایش ارتقای سلامت بانوان از جنبه های مختلف و استفاده از توانمندی های آنان است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان افزود: دستورالعمل و ابلاغیه وزارت نفت پرهیز از تبعیض جنسیتی در بکارگیری نیروها بوده و این همایش نیز در همین راستا برگزار شده است.

 انتهای پیام/م

سنندج،میزبان برگزاری نخستین همایش علمی ارتقای سلامت زنان شاغل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.