اصفهان؛

تسلیت عارف به مناسبت درگذشت معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مهدی برنجکوب، عضو هیأت علمی و معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا عارف، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پیامی اینستاگرامی همراه با انتشار عکسی از مهدی برنجکوب، عضو هیأت علمی و معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان در صفحه اینستاگرام خود درگذشت او را تسلیت گفته است.

در ابتدای این پیام آمده است: فقدان برادری عزیز، همکاری پرتلاش و متعهد و دانشجویی که در دوران تحصیل در سه مقطع کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکترا برای من مشاوری امین و راهنمایی ارزشمند بود را به خانواده محترم ایشان، جامعه دانشگاهی کشور و به ویژه خانواده دانشگاه صنعتی اصفهان و اعضای انجمن رمز ایران تسلیت می‌گویم.

در ادامه این پیام مطرح شده است: مرحوم دکتر مهدی برنجکوب از اوان جوانی با حضور مؤثر در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و جبهه‌های دفاع مقدس زبانزد بود و تلاش‌های وصف‌ناپذیری را انجام داد.

در قسمت دیگری از پیام محمدرضا عارف با بیان اینکه تعهد بالای او و استعداد وصف‌ناپذیر، رمز موفقیت چشمگیر او در این صحنه‌ها بود، گفته است: نقش برجسته او در راه‌اندازی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان، در ساماندهی فعالیت‌های انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه در دهه 60 و سهم او در راه‌اندازی انجمن رمز ایران و شرکت‌های تولیدی-پژوهشی در امور تجهیزات امنیتی بی‌بدیل است.

وی در این پیام تصریح کرده است: خاطره او همواره در اذهان جامعه علمی کشور باقی خواهد ماند و قطعاً او الگویی برای نوجوانان و جوانانی است که دل در گروی پیشرفت و تعالی کشور دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان مطرح کرده است: از اینکه نمی‌توانم در مراسم تشییع این عزیز از دست رفته در اصفهان شرکت کنم، از خانواده محترم ایشان و همکاران محترم دانشگاه صنعتی اصفهان پوزش می‌طلبم؛ امیدوارم در نخستین فرصت بتوانم حضوراً تسلیت خود را به این عزیزان ابلاغ کنم؛ از خدای بزرگ شادی روح این استاد برجسته را خواهانم و امیدوارم با اولیا محشور شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.