اهواز؛

تشریح مشکلات بازاریابی مشاغل خانگی

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خوزستان یکی از عمده مشکلات مشاغل خانگی را بازاریابی و توسعه بازار فروش و عرضه محصولات آن ها دانست.

تشریح مشکلات بازاریابی مشاغل خانگیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خسروی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بیان کرد: برای کمک به عرضه هر چه بیشتر محصولات تولیدی در مشاغل خانگی شرکت شهرک های صنعتی استان با رایزنی که با استان بصره کشور عراق انجام داد در حال راه اندازی نمایشگاه دائمی در این استان هستیم.


وی گفت: محصولات تولید شده در مشاغل خانگی و صنایع کوچک در این نمایشگاه عرضه می شود و توسط تاجران عراقی بازاریابی می شود.


خسروی افزود: همچنین در شرکت شهرک های صنعتی خوزستان همچون استان های دیگردفتری راه اندازی شده که شبکه فروشی را برای محصولات صنایع کوچک راه اندازی شده است و از تمامی صنایع کوچک دعوت می شود عضو این شبکه شوند.


معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: مشاغل خانگی بدون هیچ گونه مزاحمتی در خانه انجام می شود اما می توان مشاغل خانگی را با حمایت مالی به صنایع بالاتر تبدیل کرد.


ور افزود: درناحیه صنعتی واقع در بلوار گلستان اهواز خوشه تولید پوشاک راه اندازی شده است که اغلب فعالان این خوشه از بانوان هستند و تصمیم داریم در این ناحیه صنعتی مشاغل خرد را مستقر کنیم که اغلب در کارگاه های ۲۰۰ مترمربعی فعالیت دارند.


انتهای پیام/م

شبکه فروش محصولات صنایع کوچک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.