شیراز؛

انهدام باند سارقان احشام/ توقیف ۳۰۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف

خبر‌های پلیس فارس در روز سه شنبه ۱۳ تیرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ غلامرضا فرمانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر گفت: با توجه به سرقت‌های سریالی از دامداری ها، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور گشت‌های محسوس و نامحسوس در ساعات مختلف شبانه روز ماموران سه نفر از سارقان را که اقدام به سرقت احشام می‌کردند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانی ادامه داد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و انجام بازجویی‌های فنی و تخصصی، سارقان به ۱۰ فقره سرقت احشام از دامداری‌ها اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها ۱۵۰ راس احشام مسروقه کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر بیان کرد: با دستور مقام قضائی، متهمان روانه زندان شدند.


توقیف ۳۰۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف

 فرمانده نیروی انتظامی کازرون از توقیف ۳۰۹ دستگاه وسایل نقلیه خبر داد.
سرهنگ رجبعلی رزمجوئی فرمانده نیروی انتظامی کازرون گفت: در راستای برقرای نظم و امنیت و کاهش جان باختگان و مصدومان ناشی از تصادفات، طرح برخورد با رانندگان وسایل نقلیه متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ماموران موفق شدند ۱۶۵ دستگاه موتورسیکلت و ۱۴۴ دستگاه خودرو متخلف را توقیف کنند.


۲۰ فقره سرقت در پرونده سارق

 سرپرست پلیس آگاهی فارس از دستگیری یک سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت از وی خبر داد.
سرهنگ محسن سروقد سرپرست پلیس آگاهی فارس گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شهرستان شیراز یک نفر سارق به هویت "ع – ر" دستگیر و متهم را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده از این سارق سابقه دار، او به ۲۰ فقره سرقت درون خودرو و سایر سرقت‌ها اقرار کرد که صحنه‌های سرقت بازسازی و تاکنون تعداد ۱۳ نفر از شکات شناسائی و تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

خبرهای نیروی انتظامی استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار