تبریز؛

ضرورت مشارکت بخش خصوصی در رویداد تبریز ۲۰۱۸

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: بخش خصوصی با جدیت تمام برای تحقق درآمدزایی در رویداد تبریز ۲۰۱۸ همت کند.

ضرورت مشارکت بخش خصوصی در رویداد تبریز ۲۰۱۸به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اسماعیل جبارزاده در جلسه بررسی راهکارهای جلب مشارکت بخش خصوصی در رویداد تبریز 2018 با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای اخذعناوین بین المللی گفت: تمامی تلاش‌های دولتی زمانی مثمر به نتیجه خواهد بود که شاهد مشارکت حداکثری بخش خصوصی باشیم.
وی با بیان اینکه بسیاری از مردم جهان مشتاق دیدار از ایران و شهر تبریز هستند تصریح کرد: نحوه جذب و خدمات رسانی به گردشگران امروز مطالبه‌ای بارز از بخش خصوصی است.
جبارزاده خاطرنشان کرد: رویداد تبریز ۲۰۱۸ صرفا محدود به جغرافیای تبریز نیست و از تمام ظرفیت‌های استان برای جذب گردشگران استفاده خواهیم کرد.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: سعی داریم با جذب رویدادهای داخلی و بین المللی علمی فرهنگی، ورزشی و نمایشگاهی با مرکزیت تبریز، از تمامی پتانسیل‌های گردشگری داخلی و خارجی استفاده کنیم.
وی دهم دی ماه را روز آغاز رویداد تبریز ۲۰۱۸ اعلام کرد و گفت: امیدواریم با همکاری سازنده بین بخش دولتی و خصوصی میزبانی شایسته برای گردشگران باشیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: صنعت گردشگری که از ان به عنوان صنعت پاک یاد می‌شود یکی از راهکارهای مطمئن برای سرمایه گذاریست.
سعید شبستری با تاکید بر اینکه بخش اعظم این سرمایه گذاری نیازمند مشارکت بخش خصوصی است افزود:نهادینه سازی فرهنگ توریست پذیری در شهر و آشنایی شهروندان با ظرفیت‌های گردشگری موجود نیز ضروری است.
شهر تبریز در سال 2018 پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی معرفی شده است. 

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار