برانکو: حیف است طارمی از پرسپولیس جدا شود/ محرمی به اردوی تیم ملی امید نمی رود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: حیف است طارمی از پرسپولیس جدا شود و اگر در تمرینات شرکت نکند، ضرر می کند.

برانکو: حیف است طارمی از پرسپولیس جدا شود/ محرمی به اردوی تیم ملی امید نمی رودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  برانکو ایوانکوویچ در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل تیم امید این باشگاه گفت: این اولین بازی بود و طبیعی است که همیشه مسابقه بهترین تمرین است و در مسابقات بیشتر از تمرینات یاد می گیرید.

وی ادامه داد خوشحالم که بازیکنان جوانمان به معیارهای من رسیده اند. در حال حاضر 24 بازیکن و نیمکت خوبی در پرسپولیس داریم.

برانکو درمورد اینکه آیا از بازیکنان جدید پرسپولیس رضایت دارد یا خیر اظهار داشت: بازیکنانی که می‌خواستیم را گرفتیم و این موضوع مهم است. شجاع خلیل زاده، مصلح، منشا، سیامک نعمتی و بازیکنان جوانی که در تمرینات ابتدایی ما حضور دارند سطح تیم و تمرینات ما را بالا برده اند.

قرعه کشی لیگ باید یک ماه پیش برگزار می شد

وی در مورد انتقاد برخی مربیان لیگ برتری به زمان قرعه کشی این رقابت ها گفت: نمی‌دانم چرا قرعه کشی لیگ برتر به تعویق افتاده و من هم با نظر مربیان دیگر هم عقیده هستم. قرعه کشی لیگ باید یک ماه پیش برگزار می شد.

حیف است طارمی از پرسپولیس جدا شود

سرمربی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مهدی طارمی بیان کرد: این سوال را باید از ترکاشوند و طاهری بپرسید، من در جریان نیستم که چه اتفاقی رخ داده است اما می‌فهمم که شاید طارمی دوست دارد از پرسپولیس برود. البته حیف است که وی جدا شود چراکه 2 سال آقای گل بوده است. نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی رخ داده چون در جریان نیستم.

برانکو درمورد اینکه آیا با بازگشت مهدی طارمی به تمرینات پرسپولیس پس از اردوی اوکراین و در صورت به توافق نرسیدن وی با تیم های اروپایی موفقت می کند یا خیر، گفت: در این صورت خودش بیشتر از همه ضرر می کند. طارمی بازیکن ماست و از باشگاه برای مذاکره با تیم های دیگر اجازه گرفته است. در سال جام جهانی اگر هر تمرینی را از دست بدهد ضرر می‌کند.

وی در مورد این که آیا درست است بازیکنی بدون اینکه دلش با تیم باشد در تمرینات شرکت کند، اظهار داشت: قطعا هر فردی دنبال بهبود شرایط ورزشی‌اش است و نباید از طارمی ناراحت شویم. در فصل نقل و انتقالات ببینید چه اتفاقاتی در دنیا رخ می‌دهد. هر فردی می‌خواهد از یک تیم به تیمی دیگر برود و قیمت‌ها بالاست و برخی اوقات باشگاه‌ها مخالف جدایی هستند. هرکس بخواهد در پرسپولیس بماند خودش تصمیم می گیرد. همانگونه که بیرانوند تصمیم گرفت، بماند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه جای طارمی را با مهاجم داخلی یا خارجی پر می‌کنید، گفت: در حال حاضر این جا را با منشا پر کرده‌ایم. اگر مهدی در تیم ما بماند جایی برای بازیکن بالای ۲۳ سال نداریم.

برانکو درباره بازی های سنگین پرسپولیس در آستانه دیدار با الاهلی عربستان تصریح کرد: مهم‌ترین مساله برای ما این است که تا بازی با الاهلی آماده شویم. در این مدت پنج بازی رسمی و چند بازی دوستانه داریم و مهم‌ترین مساله برای ما این است که تا آن بازی آماده شویم.

محرمی به اردوی تیم ملی امید نمی رود

وی درباره احتمال حضور صادق محرمی در اردوی تیم امید گفت: محرمی فردا با ما به اوکراین می‌آید.

سرمربی پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت قرارداد بشار رسن و حضور وی در اردوی اوکراین اظهار داشت: باید این سوال را از باشگاه بپرسید و وضعیت را ببینید. من پاسخگوی این سوال نیستم.

انتهای پیام/

برانکو: قرعه کشی لیگ باید یک ماه پیش برگزار می شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار