سونوگرافی و غربالگری رایگان «پاپ اسمیر» برای زنان پایتخت+جزئیات

جانشین امداد و درمان درمان بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به راه اندازی درمانگاه تک تخصصی با امکان تست پاپ اسمیر رایگان در پایگاه مقاومت بسیج منطقه 10 خبر داد .

ناهید دیناروند جانشین امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ضرورت آمادگی درمانگاه های تک تخصیی در شرایط اضطراری و لزوم غربالگری بیماری های شایع بانوان، اظهار کرد: به همت بسیج جامعه پزشکی و علی الخصوص دانشگاه علوم پزشکی ایران از امروز درمانگاه تک تخصصی با حضور 15 نفر از متخصصان زنان و زایمان ، دکتری مامایی و کارشناسان مامایی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه اعضای تشکیل دهنده این درمانگاه  اغلب از اعضای هیات علمی دانشگاه هستند،گفت: این درمانگاه در حوزه  مقاومت بسیج منطقه 10  تهران واقع در خیابان امام خمینی ، خیابان سی متری جی ، نرسیده به 16 متری امیری به مدت 2روز  از ساعت هشت صبح الی 15 راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی حوزه زنان و زایمان به همه مراجعه کنندگان حتی از سایر مناطق حومه است .

سونوگرافی و غربالگری رایگان

وی ادامه داد: از امروز خدمات تخصصی سرپایی شامل ویزیت متخصصین ، سونوگرافی پرتابل  و تست پاپ اسمیر رایگان به مراجعه کنندگان داده می‌شود و در صورتی که با تشخیص متخصصین زنان و زایمان ، نیاز به بستری فوری فرد، ادامه درمان و دریافت خدمات تخصصی بیشتری بود ، به واسطه مددکار بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)  که طی این دو روز در درمانگاه حضور دارد ، فرد مراجعه کننده  برای ادامه درمان به  این بیمارستان معرفی و ارجاع داده می‌شود .

جانشین امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد: طبق پیش بینی های صورت گرفته بیش از 900 نفر در این درمانگاه تک تخصصی موقت به طور کامل غربالگری و ویزیت می شوند که البته بیشتر مراجعه کنندگان پیش از این برای بهره مندی از این خدمات رایگان توسط کمیته امداد و بهزیستی معرفی شده اند . 

 

سونوگرافی و غربالگری رایگان

دیناروند یادآور شد : اگرچه درمانگاه تک تخصص فوق از فردا تنها در منطقه 10 راه اندازی می شود اما همه مراجعه کنندگان از سایر مناطق اطراف می توانند از خدمات تخصصی رایگان این درمانگاه بهره مند شوند . 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۱۵ تير ۱۳۹۶
خوبه دیگه همه چی فقط برای پایتختیاس بقیه شهرا ادماش ادم نیستن.ایران فقط تهرانه
آخرین اخبار