حیدر العبادی: شایعات درباره بسیج مردمی از سرویس‌های اطلاعاتی بین المللی نشأت می‌گیرد

نخست وزیر عراق گفت انتشار اخبار کذب در مورد سازمان بسیج مردمی، کار سرویس های اطلاعاتی بین المللی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  تلویزیون  العراقیه ، حیدر العبادی نخست وزیر عراق گفت تمام اخباری که در مورد سازمان بسیج مردمی منتشر می شود و در جهت تضعیف آن تلاش می کند، کذب است و از سرویس های اطلاعاتی بین المللی نشأت می‌گیرد.

وی افزود: تلاش می کنیم از ورود نیروهای امنیتی  به عرصه فعالیت های سیاسی جلوگیری کنیم. در مورد تلاش هایی که در جهت متفرق کردن وحدت ملی به وجود آمده در روزهای پیروزی صورت می گیرد ، هشدار می دهیم.   

العبادی در ادامه افزود: به برکت خون شهدا و مجروحان و فداکاری و شجاعت آنها در عملیات شکست داعش ، پیروزی ها به دست آمد. تمام تصمیم‌گیری‌های میدانی در جنگ با داعش توسط عراقی ها اتخاذ شد و در این تصمیم ها، حفظ جان غیرنظامیان در اولویت قرار گرفت. 
 
نخست وزیر عراق گفت: در شکست برنامه های داعش پیروز شدیم و ثابت کردیم مردم موصل با ما هستند. 
 
العبادی در ادامه افزود: برانگیختن اختلافات در حال حاضر فقط به نفع داعش است. توصیه کرده ایم تلاش ها در جهت بازسازی مناطق آزاد شده و حفظ ثبات در این مناطق افزایش یابد. ما از جامعه بین المللی دعوت می کنیم در بازسازی ویرانی های به جا مانده از داعش مشارکت کنند.  امیدواریم عراق به جایگاه منطقه ای و بین المللی خود باز گردد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۱۵ تير ۱۳۹۶
وچه زود این وعده الاهی كه مومنین متذکر آنند بثمر نشست ومیوه آن چه گوارا وروشنی چشم مومنان شد ،،که ومکرو ومکرالله والاهو خیر الماکرین
وچه خوب شرشان بخودشان برگشت که البته این تازه اول کاره صهیونیزم با صرف میلیاردها دلار وهزاران ساعت کار پیچیده چه بدست آورد،د،،عدو شد سبب خیر احاطه وتسلط ایران بر مرزهای قصبی که انشاع الاته مرگ ونابودی انها را دهها سال جلو انداخته ودنیای غرب رسوا شده ودستهای پر فریبشان افشاع ،شکرن الله
آخرین اخبار