امیر اسماعیلی در جمع خبرنگاران:

سامانه باور 373 در سال آینده به شبکه پدافندی کشور متصل خواهد شد

فرمانده قرارگاه هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: سامانه باور 373 ان شالله تا پایان سال یک تست خیلی خوب خواهد داشت و در سال آینده به سامانه پدافندی کشور متصل خواهد شد

سامانه باور 373 در سال آینده به سامانه پدافندی کشور متصل خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه هوایی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش، در جمع خبرنگاران درباره برگزاری این همایش در سطح نیرو‌های مسلح اظهار داشت: همان گونه که نیرو‌های مسلح به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران سلاح برنده و خاری در چشم دشمنان و نسیمی برای ملت ایران است کار‌های فرهنگى ارتش نیز زبان زد است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ادامه داد: بحث همایش اندیشه و قلم مانند سلاح که کشنده دشمن است، کشنده جنگ نرم دشمن است که در ارتش جمهوری اسلامی ایران رواج دارد، ان شالله در آینده شاهد یک شکوفایی جدیدتری خواهد بود.

أمیر اسماعیلی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اخرین وضعیت سامانه پدافندی باور 373 گفت: همین سامانه هم نوعی اندیشه و قلم است که از ملت قهرمان ایران نشأت گرفت.

وی با طرح این سوال که عاقبت سامانه اس300 چه شد، افزود: این سامانه حق مردم بود و وارد کشور شدو خوب هم استفاده می شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان این که اندیشه مردم کشور این است که ایا می‌توانیم سلاح پیشرفته‌تر از اس300 بسازیم، گفت: قطعا ثابت می‌کنیم باور به اندازه وزن و سنگش جوابگو است.

امیر اسماعیلی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: سامانه باور 373 ان شالله تا پایان سال یک تست خیلی خوب خواهد داشت و در سال آینده به سامانه پدافندی کشور متصل خواهد شد.

انتهای پیام/

 

از سامانه اس 300 استفاده می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
الحمدلله
خدا پشت و پناهتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۴ تير ۱۳۹۶
درود بر سپاه
Hong Kong
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
میدونم منظورت ارتش بود.
آخرین اخبار