کرمان؛

كشف بيش از 15 تن خشكبار قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان ‌راور از كشف بيش از 15 تن خشكبار قاچاق از نوع مويز و مغز بادام در محور ترانزيتی اين شهرستان خبر داد.

كشف بيش از 15 تن خشكبار قاچاق به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  بنا براعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ هادی ميرزايی گفت : روز گذشته ماموران پليس امنيت عمومی اين شهرستان با كسب خبری مبنی بر قاچاق محموله سنگين خشكبار و انتقال آن با يك دستگاه كاميون به مشهد، بلافاصله پيگيری موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.


وی افزود:ماموران پس از اطمينان از صحت خبر و هماهنگی با مقام قضائی و با همكاری پاسگاه ايست و بازرسی شهيد جهانگرد اقدام به كنترل خودروهاي عبوری در محور ترانزيتی راور-مشهد كردند.


ميرزايی در ادامه بيان داشت:با ورود كاميون مورد نظر به محدوده ايست و بازرسی،خودرو با علائم هشدار دهنده متوقف و در بازرسی دقيق از آن در مجموع 15 هزار و360كيلوگرم خشكبار قاچاق از نوع مغز بادام و مويز كشف شد.


ميرزايي همچنين خاطر نشان كرد: در اين رابطه سه نفر دستگير و با تشكيل پرونده به همراه كالای قاچاق كشف شده جهت سير مراحل قانونی تحويل دستگاه قضائي شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان راور در پايان گفت: ارزش تقريبی كالای كشف شده چهار ميليارد ريال برآورده شده است كه فاقد هرگونه بسته بندی مناسب و منجر به كاهش امنيت غذايی شهروندان می شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار