اینستاگردی؛

روايت سرلشکر محسن رضایی از سخت‌ترین بخش عملیات بیت‌المقدس +فیلم

نشان رشادت‌های ‌بی‌مثال سردار بی‌نشان حاج احمد متوسلیان همچنان بر سر زبان‌ها است.

اختصاص سخت ترين بخش عمليات بيت المقدس به حاج احمد متوسلیان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که محسن رضایی، اخیرا در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، روایتی جالب از رشادت‌های سردار بی‌نشان، حاج احمد متوسلیان است.

محسن رضایی از مهارت جنگی حاج احمد در جنوبی ترین نقطه از محدوده عملیات بیت المقدس و شرایط خاص منطقه می‌گوید: بچه‌ها باید از کارون عبور می‌کردند، جنگ از ساحل غربی کارون شروع  و به جاده آسفالت خرمشهر اهواز می رسید. منطقه‌ای که در نقشه نزدیک ترین نقطه به خرمشهر بود و ما پیش بینی می کردیم، بعداز شروع عملیات،  اولین پاتک ها به سمت آنها صورت بگیرد.

منطقه فاقد هر گونه عارضه مهم برای پدافند بود؛ زمینی مسطح که امکان مانور رزمی در آن نبود و نیروهای پیاده نیز در تیررس دقیق دشمن بودند... شرح ماجرا را در ویدئو زیر دنبال کنید.

گفتنی است؛ پیروزی در این عملیات استراتژیک باعث شد تا اسرائیل سریعا به اشغال جنوب لبنان دست بزند. با انتشار  این خبر،گروهی از فرماندهای سپاه با فرماندهی حاج احمد به منظور دفاع از خاک سوریه و لبنان به لبنان رفتند. امام پی به نیرنگ اسرائیل برد و دستور بازگشت داد، اکثر نیروها بازگشتند و تنها عده ای برای آموزش نیرو در لبنان ماندند، حاج احمد اما هرگز بازنگشت.

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار