تبریز؛

کشف کالای قاچاق ۷میلیارد ریالی در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: نیروهای پلیس آگاهی شهرستان اهر در پی اشراف اطلاعاتی موفق شدند یک واحد سوله که به عنوان انباری کالای قاچاق استفاده می شد، را شناسایی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ یونس منفرد فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: برای مبارزه با قاچاق کالا، نیروهای پلیس آگاهی شهرستان اهر در پی اشراف اطلاعاتی موفق شدند یک واحد سوله در که به عنوان انباری کالای قاچاق استفاده می شد، را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه این افراد سودجو، اقدام به دپوی انواع کالای قاچاق در انبار می کردند، ادامه داد: این افراد پس از دپوی کالاها و پس از تغییر مارک های خارجی و نصب مارک ایرانی،آن ها را به فروش می رساندند.

منفرد اظهار داشت: با هماهنگی دستگاه قضایی، ماموران پلیس آگاهی انواع یراق آلات درب و پنجره،دستگاه های تولید درب و پنجره UPVC و پیچ سر مته جمعا” به ارزش ۷ میلیارد ریال را از این انبار کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: کالاهای مکشوفه فاقد مدارک مثبته گمرکی بوده و در این راستا ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند و کالاهای مکشوفه نیز تحویل اداره تعزیرات حکومتی اهر شد.

 

انتهای پیام/ش

 

دستگیری 2 نفر در کشف کالای قاچاق 7 میلیارد ریالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار