سردار آزمون در میان 5 ستاره برتر مقدماتی امیدهای آسیا

سایت کنفدراسیون آسیا از مهاجم جوان تیم ملی بزرگسالان کشورمان،به عنوان یکی از 5 ستاره ای که در دوره های اخیر مقدماتی امیدهای آسیا درخشیدند،یاد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در حالی که رقابت های مقدماتی قهرمانی زیر 23 آسیا از روز 19 جولای (28 تیر) با حضور 40 تیم از سراسر قاره کهن آغاز خواهد شد،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با معرفی 5 ستاره فعلی این قاره که در دو دوره اخیر این رقابت ها چهره شدند،به استقبال این مسابقات رفت.
یکی از این ستاره ها،سردار آزمون، مهاجم حال حاضرتیم ملی بزرگسالان کشورمان است.


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره سردار نوشت، آزمون که در حال حاضر یک ستاره نابغه و مهاجم اصلی تیم ملی ایران است ، در رقابت های قهرمانی زیر23 سال 2016 ،عضو تیم  ایران بود و آقای گل مشترک این مسابقات شد.

 

تیم ملی ایران در مقدماتی 2016 قطر 15 گل به ثمر رساند و سردار آزمون مهاجم جوان  این تيم  در آن زمان 20 ساله بود و قبلا توانايي خود را در جام ملت های آسیا 2015 در استراليا نشان داده بود در فرم خوبی قرار داشت و 4 گل زد.
آزمون در میان بازیکنان حاضر در دور نهایی رقابت های زیر 23 سال 2016 حضور نداشت – آن موقع او بازیکن اصلی تیم ملی بزرگسالان ایران شده بود - اما نقش مهمی در صعود هم  تیمی های خود به دور نهایی این رقابت ها داشت.


بازیکنانی دیگری که در گزارش سایت ای اف سی از آنها نام برده شده،عبارتند از
یویا کوبو از ژاپن،عمر خریبین از سوریه، جمی مک لارن از استرالیا و هوانگ اوی جو از کره جنوبی
انتهای پیام/

آزمون،ستاره ای که در میان امیدهای آسیا درخشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار