یزد؛

استقبال چشمگیر از برنامه های جنبی دوازدهمین جشنواره ملی رضوی دریزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از تنوع بخشی و توسعه همکاری ها در جشنواره ملی فیلم رضوی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی غیاثی  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: توجه به تنوع بخشی و توسعه همکاری های فرهنگی و هنری در ملی فیلم رضوی قابل تقدیر است.

 غیاثی با حضور در کارگاه فیلم کوتاه ،از کلاسیک تا معاصر،ضمن ابراز خرسندی نسبت به استقبال چشمگیر از برنامه های جنبی دوازدهمین جشنواره ملی رضوی ، استقبال خوب علاقه مندان به هنر سینما از برنامه های آموزشی را فرصت خوبی برای خلق آثار فرهنگی و هنری موثر دانست.

وی با قدردانی از تلاش مجریان و همراهان برگزاری جشنواره ملی رضوی در سال گذشته گفت: برنامه ها و اقدامات ارزشمندی در دوره یازدهم جشنواره صورت گرفته است که به عنوان سرمایه فرهنگی استان باقی خواهد ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد افزود: تنوع بخشی و توسعه همکاری ها در برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم نتایج فرهنگی و هنری ارزشمندی را باقی بگذارد.

غیاثی خاطرنشان کرد: استقبال فیلمسازان، هنرمندان و علاقه مندان به عرصه سینما از کارگاه های آموزشی نشانگر قدردانی و احساس نیاز برای آشنایی با موضوعات تخصصی و تجربه های جدید است که در آغازین روزهای برنامه های جنبی جشنواره رضوی به خوبی این نگاه را شاهد بودیم.

سید خلف حوتی نژاد معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و برخی از چهره های آموزشی و هنری برجسته استان نیز در این کارگاه آموزشی حضور یافتند.

کارگاه آموزشی فیلم کوتاه ،از کلاسیک تا معاصر، با تدریس دکتر احمد الستی در سالن همایش های کتابخانه امام علی شهرستان یزد به مدت سه روز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ی

استقبال چشمگیر از برنامه های جنبی دوازدهمین جشنواره ملی رضوی دریزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار