دکتر واعظی:هیچ کس نقشی در انتخاب کابینه ندارد

آقای رئیس جمهور گفت: انتخاب کابینه را به دست هیچ کسی نداده است، از جمله من و حزب اعتدال و توسعه نقشی در آن نداریم، دیگران هم که ادعا می‌کنند، نقشی ندارند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واعظی با بیان اینکه  آقای رئیس جمهور مانند سایر موارد، در انتخاب کابینه هم از دیگران مشورت می‌گیرند، افزود:  با قوت می‌گویم این طور نیست که حزب اعتدال و توسعه یا احزاب دیگری، شخصیت و فردی ادعا کنند مأمور شدند کابینه را بچینند.

واعظی ابراز داشت:  رئیس جمهوری مانند سایر موارد، در انتخاب کابینه هم از دیگران مشورت می‌گیرند، اما با قوت می‌گویم این طور نیست که حزب اعتدال و توسعه یا احزاب دیگری، شخصیت و فردی ادعا کنند مأمور شدند کابینه را بچینند.

وزیر ارتباطات در ادامه گفت:این اسامی که در گوشه و کنار مطرح می‌شود، هیچ ارتباطی با آقای روحانی ندارد، این اسامی یا از خانه‌ها بیرون می‌آید، یا از محافل یا از دفاتر برخی افراد که می‌خواهند در کابینه دوازدهم باشند، از این رو نباید این اسامی را جدی گرفت. هرچند تعداد این اسامی اینقدر زیاد شده است که کابینه هر طور چیده شود، برخی از این اسامی در آن خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  روحانی نه تحت تأثیر رسانه‌ها قرار گرفتند و نه جریان‌های سیاسی، از جمله حزب اعتدال و توسعه. اما ایشان اهل مشورت هستند و مشورت ایشان هم هیچ گاه تنها با یک فرد، جناح یا گروه خاص نبوده است. ایشان بسیار اهل مشورت هستند، اما هیچ گاه هم خودشان را انحصار یک فرد یا جمعیت هم نکردند.

منبع:روزنامه ایران

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار