همدان؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی شعر دوبیتی و رباعی رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی دوبیتی و رباعی رضوی خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی شعر دوبیتی و رباعی رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) امسال در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود و استان همدان هم میزبان جشنواره شعر دوبیتی و رباعی در بخش ملی است.

وی ادامه داد: این جشنواره به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س)، هشتم مرداد ماه همزمان با دهه کرامت در همدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر تمدید مهلت ارسال آثار تا ٢٠ تیرماه به این جشنواره، خاطرنشان کرد:تا کنون بیش از ٦٠٠ اثر از شاعران سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

عبادی احادیث رضوی سبک زندگی و سیره امام رضا (ع)، کرامات و فضایل و مناقب حضرت امام رضا (ع) و جلوه های فرهنگ رضوی (علم، شفاعت، حلم، شفا ، مهربانی و ...) را محورهای این جشنواره عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی و فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانیhamedan.shamstoos.ir وportal.shamstoos.ir انجام می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی این پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار