کرمان؛

مربی سابق پرسپولیس روی نیمکت مس کرمان

دارکو دراژیچ مربى کروات سابق پرسپولیس با عقد قراردادى یک ساله به تیم فوتبال صنعت مس کرمان پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دارکو دراژیچ، مربی کروات سابق پرسپولیس که روز گذشته برای عقد قرارداد نهایی با مسئولان باشگاه مس کرمان، وارد ایران شده بود، با اضافه شدن به اردوی این تیم در کمپ بروجرد، رسماً از امروز کار خود را آغاز کرد.

تیم فوتبال مس کرمان که در فصل نقل و انتقالات حضوری فعال داشته و توانسته است با جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی، تیمی مدعی و یکدست را تشکیل دهد، با دارکو به توافق رسید و این مربی نام آشنا به عنوان کمک مربی به کادرفنی تیم مس اضافه شد تا هواداران به روزهای آینده امیدوار باشند.

هم اکنون تیم مس کرمان با تمام نفرات خود در بروجرد مراحل آمادگی پیش فصل خود را سپری می کند و بدین منظور هر روز سه جلسه تمرین می کند تا با پشت سر گذاشتن مراحل سخت بدنسازی، خود را برای بازی های لیگ مهیا کند.

 این روزها خبر می رسد، مسئولان باشگاه مس در تماس با مسئولان فدراسیون فوتبال، اعتراض شدید خود را مبنی بر تماس افرادی از چند باشگاه لیگ برتری و لیگ یکی با بازیکنان این تیم برای فسخ قرارداد و سپس حضور در تیم های خود ابراز داشته و اعلام کردند تمامی بازیکنان حاضر در اردو با مس قرارداد دارند و در صورت ادامه دادن این افراد به کار خود، علاوه بر شکایت در مراجع ذی صلاح ، اسامی آنها برای این کار غیراخلاقی و غیرقانونی اعلام می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار