ساری،

اعطا گواهینامه درجه یک کیفیت خدمات سلامت به بیمارستان روحانی بابل

رئیس بیمارستان روحانی بابل از اعطا گواهینامه درجه یک کیفیت خدمات سلامت توسط وزارت بهداشت به این مرکز خبر داد.

اعطا گواهینامه درجه یک کیفیت خدمات سلامت به بیمارستان روحانی بابل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر محمود صادقی گفت: بر اساس طرح ارتقای کیفیت و اعتباربخشی بیمارستان‌های دولتی کشور و بر اساس شاخص‌های مورد نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان روحانی بابل موفق به کسب گواهینامه درجه یک کشور شد.

وی با اشاره به دستاورد‌های ارزنده این بیمارستان در سال‌های اخیر افزود: بیماران زیادی علاوه بر هم‌استانی‌ها از استان‌های شمالی و همجوار نیز به این مرکز مراجعه می‌کنند.


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: این بیمارستان دارای ۱۲ بخش بستری، ۱۶ اتاق عمل، ۵۱۱ تخت مصوب با بخش‌های ویژه شامل ۱۶ تخت ICU داخلی، هشت تخت ICU جراحی، هشت تخت CCU، NICU با ۱۶ تخت، ۱۰ تخت ICU جراحی قلب، دو اتاق عمل جراحی قلب و بخش فوق تخصصی قلب اطفال شامل تخت‌های CCU و بستری به همراه پاراکلینگ‌های مجهز شامل اندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی، پاتولوژی، MRI، سی‌تی اسکن و درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی است.


رئیس بیمارستان آیت روحانی بابل با بیان اینکه بیمارستان دارای بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب باز با دو اتاق عمل اختصاصی و بخش فوق تخصصی قلب اطفال است، گفت: جراحی‎‌های منحصر به فرد قلبی و پذیرش بیماران قلب اطفال از استان‌های مجاور و ارائه خدمت در این زمینه سبب افتخار استان مازندران د. وانشگاه علوم پزشکی بابل است.


وی افزود: این بیمارستان به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان شمال کشور دارای زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع با زیربنای تقریبی ۶۴ هزار متر مربع است.


دکتر صادقی با اشاره به این که این بیمارستان ۵۱۱ تخت دارد، گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مراجعین بزودی ساختمان جدید اورژانس به فضای قبلی اضافه خواهد شد.


رئیس بیمارستان آیت روحانی بابل از مراجعه بیش از ۴۵۰ هزار نفر به این بیمارستان در سال گذشته خبر داد و افزود: درصد اشغال تخت این بیمارستان در سال ۹۵ بیش از ۸۰ درصد بوده است که در این ارتباط ۱۵۰ پزشک متخصص و فوق تخصص با ما همکاری داشتند.


انتهای پیام/ع


 بیمارستان روحانی بابل گواهینامه درجه یک کیفیت خدمات سلامت را دربافت کرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار