آب و هوای ۱۶ تیر ماه؛

رگبار پراکنده و بارش در شمال غرب کشور/ دریای عمان مواج است+ جدول

براساس تحليل آخرين نقشه های هواشناسی در مناطقی از شمال غرب و سواحل دريای خزر ابرناكی،افت دما، رگبار پراكنده باران و وزش باد پيش بينی می شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحليل آخرين نقشه های هواشناسی در مناطقی از شمال غرب و سواحل دريای خزر ابرناكی، افت دما، رگبار پراكنده باران و وزش باد پيش بينی می شود. 

 

درروزهای آتی با تقويت جريانهای شمالی در سواحل دريای خزر بتدريج دريا مواج خواهد شد و در اين روز بارش نيز در سواحل افزايش می يابد. همچنين در سه روزآينده در دامنه ها ی زاگرس مركزی و جنوبی بخصوص در ساعات بعدازظهر افزايش ابر و احتمال بارش پراكنده در ارتفاعات دور از انتظار نمی باشد. اين شرايط در روزهای جمعه و شنبه با تقويت جريانات جنوبی و انتقال رطوبت برای جنوب سيستان و بلوچستان و ارتفاعات استانهای هرمزگان و كرمان نيز وجود دارد.

 روز شنبه با افزايش سرعت وزش باد در مناطق جنوبی سمنان، بخشهايی از استانهای اصفهان، قم، مركزی و قزوين پديده گردوغبار پيش بينی می شود.

در شمال شرق و شرق كشور گاهی وزش باد به نسبت شديد پيش بينی مي شود كه در برخی نقاط، بويژه در زابل با گردوخاك همراه خواهد بود. شايان ذكر است مناطق شرقی دريای عمان، طی دو روز آينده مواج پيش بينی می شود. 

 رگبار پراکنده برای سواحل خزر/ برای استان های مرکزی پدیده گرد و غبار پیش بینی می شود

رگبار پراکنده برای سواحل خزر/ برای استان های مرکزی پدیده گرد و غبار پیش بینی می شود

 

 

انتهای پیام/ 

پیش بینی آخرین وضعیت جوی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار