آیت الله دری نجف آبادی:

مواد مخدر یک نگرانی جدی در کشور است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه اراک گفت: مواد مخدر یک نگرانی جدی در کشور است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اراک گفت: مواد مخدر یک نگرانی جدی در کشور است و مقام معظم رهبری تاکیدات بسیاری در مسائل اجتماعی دارند که یکی از مسائل مهم اجتماعی ما اعتیاد است که شامل مواد مخدر سنتی و صنعتی می شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: اساس برنامه های مواد مخدر غربی برنامه ای استعماری و برای بی هویت کردن جوانان و کشور ماست و این درحالی است که 200 هزار هکتار از اراضی افعانستان به کشت مواد مخدر اختصاص دارد.
امام جمعه اراک اضافه کرد : منابع کشور را نباید از دست داد و درمان اعتیاد، پیشگیری از آن است و باید در مقابله با اعتیاد و مشروبات الکلی قاطعانه رفتار کرد.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: مواد مخدر، فضای مجازی، طلاق و ناهنجاری های اجتماعی در صدر مشکلات اجتماعی کشور قرار دارد و با حذف این چالش ها 70 درصد از چالش های اجتماعی کشور کاهش می یابد.

باید درمصرف آب و برق صرفه جویی شود

وی با اشاره به گرمای شدید اظهار کرد: باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کرد و در آبیاری کشاورزی از روش های نوین و آبیاری قطره ای استفاده کرد تا بتوان منابع آب را مدیریت و از هدف رفت آن جلوگیری کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: بزرگترین بنیاد دینی و اسلامی ما بنیاد خانواده است که ریشه های زندگی و خانواده موفق در دین مبین اسلام مورد توجه قرار گرفته است.

سالگرد شهادت عموی پیامبر اسلام، ارتحال حضرت عبدالعظیم حسنی و آیت الله بروجردی، روز فرهنگ پهلوانی، ادبیات کودک و نوجوان، کودتای نوژه از دیگر مواردی بود که امام جمعه اراک درخطبه های نماز با آنها اشاره کرد.
انتهای پیام/ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.