اهواز؛

عضو هيات مديره استقلال خوزستان استعفا داد

عضو هيات مديره باشگاه استقلال خوزستان استعفای خود را اعلام نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صفر جمال پور، عضو هيات مديره باشگاه استقلال خوزستان ضمن اعلام استعفای خود بیان داشت: اگرچه يکی از اعضای هيات مديره باشگاه استقلال خوزستان به شمار می روم، از اقدامات و فعاليت های باشگاه بی اطلاع بوده و نظير ديگر فوتبال دوستان اخبار باشگاه را از طريق رسانه ها مطلع می شوم.

وی تصریح کرد: با توجه به اينکه سيستم مديريتی درون باشگاه نامفهوم بوده و اعضای هيات مديره در سردرگمی به سر می برند تصميم گرفتم که استعفای خود را اعلام کنم چرا که بود يا نبود ما در باشگاه معنا ندارد.

 

جمال پور گفت: يک ماه پيش، طی مذاکرات مسئولان بانک ملی ايران و استاندار خوزستان، مقرر شد که تيم استقلال خوزستان به اداره کل ورزش و جوانان سپرده شود و به دنبال آن با عبدالله ويسی وارد مذاکره شديم تا در ليگ هفدهم تيمی قوی روانه مسابقات کنيم.

 

عضو هيات مديره باشگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: پس از ورود ويسی بنا داشتيم به دنبال جذب بازيکنان بومی استان باشيم اما هر چه به جلوتر می رفتيم از طريق فضای مجازی مطلع می شديم که فلان بازيکن آن هم بدون اطلاع هيات مديره جذب باشگاه شده است، اين در حالی است که جذب اين بازيکنان با هماهنگی فلان مسئول جزيی در باشگاه صورت می گيرد و هيات مديره عملا هيچ کاره هستند که در نوع خود استثنايی است.

 

وی در پايان سخنانش اذعان کرد: ما نيز همچون ساير مسئولان و فوتبال دوستان خوزستانی تلاش می کنيم که استقلال خوزستان به جايگاه واقعی خود برگردد، اما وقتی ما را در تصميمات باشگاه دخيل نمی کنند و به نوعی يک مترسک هستيم شخصا ترجيح دادم از باشگاه استقلال خوزستان استعفا دهم.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.