بخش اعظم معوقات فرهنگیان پرداخت شده است/ حق التدریس شاغلان در انتظار تامین اعتبار

رئیس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه‌و بودجه با اشاره رقم پرداخت معوقات گفت: تنها معوقه باقی‌مانده تامین اعتبار سه ماه از حق‌التدریس شاغلان است.

بخش اعظم معوقات پرداخت شده است/ حق التدریس شاغلان در انتظار تامین اعتباربه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی الهیار ترکمن رئیس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه در خصوص معوقات فرهنگیان و زمان پرداخت آن عنوان کرد : بهمن ماه سال گذشته که مساله مطالبات فرهنگیان جدی تر مورد توجه قرار گرفت، آموزش و پرورش لیست این مطالبات را به افراد حقیقی و حقوقی را در اختیار ما قرار داد.

وی ادامه داد : براساس این لیست میزان مطالبات ۱۱هزار میلیارد تومان برآورد شد و نحوه تامین اعتبار این مورد توجه قرار گرفت که  از این مقدار ۶۵ درصد مربوط به افراد حقوقی و ۳۵ درصد مربوط به افراد حقیقی است.

رئیس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: تاکنون ۱۰هزار و ۷۵۰میلیارد تومان از مطالبات مذکور تامین اعتبار شده و فقط ۲مورد حق التدریس شاغلان و حق الزحمه امتحانات باقی مانده که در جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش قراربر این شد که حق الزحمه امتحانات در اولویت باشد.

الهیارترکمن بیان کرد : مبلغ ۹۷و نیم میلیارد تومان معوقه حق الزحمه امتحانات ۲۷خردادماه با ابلاغیه رسمی سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار شد و واریز به حساب معلمان مربوط به برنامه ریزی آموزش و پرورش است.

رئیس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: از میزان معوقات، سه ماه از حق التدریس شاغلان باقی مانده که این مورد باید تامین اعتبار شود.

انتهای پیام/

جزئیات دوره‌های مهارت‌آموزی در دانشگاه شهید رجایی
وضعیت استخدام «حق‌التدریس‌ها» باید هرچه زودتر مشخص شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
کو؟
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۹:۱۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
چرا هزینه ای که اعتبارش مصوب وتخصیص داده نشده راایجاد می کنند یا ردیف استخدامی به وزارت متبوع اختصاص دهند یا پشت دستشان را به زمین بزنند واعلام کنند نمی توانند ومرتب شعار ندهند زمان جنگ معلمان هیچ مشکلی نداشتند با تحریمها وهزینه های جنگ وسوبسیدها ی وسیع مشکلی نبود .اکنون اگر از بودجه های بی خاصیت به بعضی موسسات فرهنگی کسر کنند وبه توسعه موثر آ پ کمک کنند مسلما با این توسعه کشور پیشرفت همه جانبه پیدا می کند.. لطفا نظرات را به آقای الهیار ترکمن منعکس فرمایید. با تشکر فایقه
Germany
ناشناس
۰۲:۴۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
اگر علت پرداخت نکردن حق التدریس ماها ، این باشد ؟
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۸:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
آن همه قول و قرارت پس چـه شد؟
وعــده های بی شمارت پس چه شد؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
مسولین مربوط‌ چه فکری میکنن....اخه اگه معلم لازم نداشت که اضافه کاری قبول نمی کرد.
واقعا خودتون رو جای اون معلمی بزارین که روی همین مقدار اندک اضافه کاری حساب کرده ....و حالا جوری بهش پرداخت میکنین که از گرفتنش بیزار میشه.
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۰۹:۴۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
وای به روزی که بگندد نمک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۷ تير ۱۳۹۶
6ماه اضافه کار ما رو ندادن بخش اعظم پرداخت کردن؟
بخش اعظم 2 ماه رو میگین؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۰۹:۵۰ ۱۷ تير ۱۳۹۶
سلام.کی گفته 3ماه طلب داریم؟5/5ماه طلب داریم
آخرین اخبار