سنندج؛

وجود 900 هزار نسخه کتاب در کتابخانه های کردستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: هم اکنون بالغ بر 900 هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌ها در دسترس علاقمندان و اعضاء قرار دارد.

گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛اسماعیل احمدی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان صبح امروز در جلسه توجیهی «رف‌خوانی» که با حضور روسای ادارات و مسئولان کتابخانه‌های عمومی استان در سنندج برگزار شد با اشاره به نقش مهم کتابخانه‌ها در ارتقای سطح فرهنگی جامعه گفت: امروزه کتاب به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه فرهنگی در جوامع شناخته می‌شود که تاثیرات شگرفی در روند توسعه کشورها ایفا می‌کند.

 به گفته وی، کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از متولیان مهم حوزه کتاب در این زمینه نقش مهمی را ایفا می‌کند و این امر در گرو انجام وظایف و اجرای برنامه‌های اثرگذار به بهترین نحو ممکن است.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان با بیان اینکه رف‌خوانی در واقع سروسامان دادن به منابع موجود در کتابخانه به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به مخاطبان است، افزود: همچنین آگاهی از وضعیت منابع موجود در کتابخانه می‌تواند کتابداران را در انجام وظایف به نحو احسن یاری کند.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان با اشاره به اینکه استان دارای 50 کتابخانه عمومی نهادی فعال با 30 هزار عضو فعال است، گفت: هم اکنون بالغ بر 900 هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌ها در دسترس علاقمندان و اعضاء قرار دارد.

انتهای پیام/ م ح

کتاب به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه فرهنگی در جوامع شناخته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.